Ønsker du å dømme internasjonale freeskikonkurranser?

07.-08. oktober arrangerer NOR Freeski i samarbeid med FIS et internasjonalt A-lisens dommerkurs i våre lokaler på Ullevål Stadion.

HVA?
A-lisens dommerkurs er et internasjonalt kurs for dommere som ønsker å dømme internasjonale freeskikonkurranser som Europacup og Verdenscup. Kurset går over to dager og avsluttes med en eksamen som må være bestått for å dømme på øverste nivå. Dersom man ikke består eksamen vil det allikevel være mulighet til å dømme lokale og nasjonale konkurranser, og man vil sitte igjen med mye læring og kunnskap. Merk at i år vil A-lisens kurset erstatte C-lisens kurset, så dersom du ønsker å dømme NOR Freeski Cupen og NM må du delta her.

HVEM?
Kurset egner seg for trenere, tidligere trenere og kjørere, samt andre som har mye kunnskap om sporten og som ønsker å bli dommere og dømme konkurranser.

NÅR?
07.-08. oktober kl. 09:00-17:00 begge dager.

HVOR?
Norges Skiforbunds lokaler på Ullevål Stadion.

PRIS?
Kurset er gratis å delta på og NOR Freeski dekker overnatting dersom du har behov for dette (merk: dersom du ikke bor i respektabel avstand med bil eller kollektivtransport). NB! Overnatting vil bli fakturert den enkelte deltaker 1090 kr/natt for enkeltrom og 1290 kr/natt for dobbeltrom dersom du IKKE møter opp. Reise til og fra kurset dekkes av den enkelte deltaker.

PÅMELDING?
Påmelding gjøres via mail til michelle.hasle@skiforbundet.no med følgende informasjon innen 01. oktober. NB! Dersom du trenger overnatting må vi ha beskjed om dette innen 01. september.

• Fullt navn
  • Telefonnummer
  • Klubb (om du er medlem av en)
  • Behov for overnatting; enkeltrom/dobbeltrom og datoer

Dette kurset er en unik mulighet til å lære av noen av verdens beste freeskidommere og vi oppfordrer alle som har et ønske om å dømme internasjonale freeskikonkurranser til å delta! Spørsmål kan rettes til michelle.hasle@skiforbundet.no.