NOR Freeski Cup

NOR Freeski Cup (også kjent som Norges Cup) er den offisielle rangeringsturneringen for norske utøvere. Turneringen er underlagt det internasjonale skiforbundet (FIS) sitt regelement (se mer informasjon under arrangement og nasjonale konkurranser).

Kretscuper og kretsrenn

Konkurranser i regi av krets/klubb er et breddetilbud tilrettelagt for alle aldersgrupper som har lyst til å konkurrere mot jevnaldrende.

Se terminlisten for påmelding og mer informasjon om konkurransene.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 18.04.2020 Til 19.04.2020 Arr. navn AVLYST! NOR Freeski Hovedlandsrennene 2020 Arrangør Voss Freestyleklubb Gren Freeski Krets Hordaland Skikrets Live
Fra 25.04.2020 Til 25.04.2020 Arr. navn NM slopestyle 2020 - AVLYST Arrangør Geilo IL Gren Freeski Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 25.04.2020 Til 25.04.2020 Arr. navn Buskerud Freeski Cup Slopestyle Arrangør Geilo IL Gren Freeski Krets Buskerud Skikrets Live

Skiforbundets koronaveileder

Norges Skiforbund har utarbeidet vår koronaveileder. Vi ber klubber og lag merke seg at veilederen blir endret ved behov.

#Ringvirkninger

Vi befinner oss alle i en tid hvor verden ikke er slik vi kjenner den. Samhold, solidaritet og medmenneskelighet er blitt nøkkelord for dugnaden vi alle er en del av, for å bekjempe koronaviruset. I en slik tid, trumfer helse alt. Vi burde alle være stolte av den verdensomfattende dugnaden vi deltar i.

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04
NSF - Nor Freeski