NOR Freeski Cup

NOR Freeski Cup (også kjent som Norges Cup) er den offisielle rangeringsturneringen for norske utøvere. Turneringen er underlagt det internasjonale skiforbundet (FIS) sitt regelement (se mer informasjon under arrangement og nasjonale konkurranser).

Kretscuper og kretsrenn

Konkurranser i regi av krets/klubb er et breddetilbud tilrettelagt for alle aldersgrupper som har lyst til å konkurrere mot jevnaldrende.

Se terminlisten for påmelding og mer informasjon om konkurransene.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 12.12.2020 Til 12.12.2020 Arr. navn ÅL Jam Arrangør Ål IL Gren Freeski Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 13.12.2020 Til 13.12.2020 Arr. navn Buskerud Freeski Cup Park ÅL Arrangør Ål IL Gren Freeski Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 09.01.2021 Til 09.01.2021 Arr. navn Buskerud Freeski Cup Gol Arrangør Gol IL Gren Freeski Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 07.02.2021 Til 07.02.2021 Arr. navn NOR Freeski Cup Big Air - Dombås Arrangør Dombås IL Gren Freeski Krets Oppland Skikrets Live
Fra 12.02.2021 Til 12.02.2021 Arr. navn Buskerud Freeski Cup Big Air Drammen Arrangør Aron Sportsklubb Gren Freeski Krets Buskerud Skikrets Live

Nytt kurs for arrangører!

Vi lanserer et nytt kurs for arrangører: Arrangør- og TD-rollen. Kurset passer for idrettslag/ klubber, tillitsvalgte, frivillige og bidragsytere som ønsker å kvalitetssikre at freeski-arrangementer er trygge, rettferdige, har sportslig kvalitet og blir gjennomført i henhold til gjeldende regelverk.

Skiforbundets koronaveileder

Veilederen er oppdatert med presiseringer vedrørende gjennomføring av skiaktivitet/ skiarrangementrenn (oppdatert 19. november). Norges Skiforbund oppforder til å arrangere lokale gode arrangementer gjennom pandemien.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
NSF - Nor Freeski