Foto: Josu Media

DNB utvider samarbeidet

DNB fortsetter og utvider samarbeidet med Norges Skiforbund Freeski når de nå går inn som hovedpartner på NOR Freeski Cupen, Hovedlandsrennene og Norgesmesterskapene.

DNB har vært en svært viktig bidragsyter for Norges Skiforbund Freeski siden oppstarten og fortsetter nå som hovedpartner. I tillegg til å støtte toppidretten, jente- og rekrutteringssatsningen, utvider de nå avtalen ytterligere. Som hovedpartner for NOR Freeski Cupen, Hovedlandsrennene og Norgesmesterskapene ønsker DNB å støtte opp under den høyeste konkurranseserien i freeski i Norge og være til stede i lokalmiljøene.

– Det å få NOR Freeski Cup, NM og HL presentert av DNB er utrolig betydingsfullt for oss. Norgescupen er vår viktigste rekrutteringsarena til toppidretten og sammen med DNB skal vi nå jobbe for å utvikle den videre, sier sportssjef Christoffer Schach.

Vi er ekstremt takknemlig for at DNB er med oss videre og utvider samarbeidet ytterligere!