Påmelding til Skitinget, fagmøte og arrangørmøte for freeski

Det nærmer seg Skiforbundet sitt Skiting, samt freeski sitt fagmøte og arrangørmøte. Påmelding og mer informasjon kan du lese mer om her!

Denne våren gjennomføres det digitalt Skiting for hele Skiforbundet, samt digitalt fagmøte og et arrangørmøte for freeski.  Dette er viktige arenaer for idretten og utviklingen av freeski i årene som kommer.

Arrangørmøte onsdag 9. juni - frist 1. juni

Agenda kl. 17.00-20.00:

• Terminliste NOR Freeski Cup, NM og Hovedlandsrennene
    • Forslag til terminliste
    • Vurdering av sesongen 20/21
    • Tiltak for sesongen 21/22
  • Kretscuper og kretskonkurranser i regi av klubb og krets
    • Hvordan skal vi få opprettet flere kretskonkurranser og kretscuper?

Årets arrangørmøte vil dekke både arbeidet med å utvikle flere kretscuper og kretskonkurranser for breddeidretten i et langsiktig rekrutteringsarbeid, i tillegg til terminlisten for toppidretten. Her ønsker vi at klubbledere, klubbrepresentanter, freestylekomitéene i kretsene, samt andre sentrale personer som kan være sentrale i dette arbeidet.

Påmelding til Freeski sitt arrangørmøte

Fagmøte for freeski torsdag 10. juni - frist 1. juni

Agenda kl. 17.00-20.00:

• Oppsummering av året
  • Veien videre og ny sesong
  • Valg av freestylekomité

Når det gjelder Freeski sitt fagmøte er det et møte for freestylekomitéene i kretsene, klubbledere og klubbrepresentanter og andre som har særlig interesse av arbeidet som gjøres med freeski.

Påmelding til Freeski sitt vårmøte

Skitinget lørdag. 12. juni - frist 1. juni

Agenda kl. 09.00-18.00:

• Tingforhandlinger

Skitinget gjennomføres via Teams ved hjelp av GoPlenums møtesystem. Representantene vil få tilsendt informasjon om hvordan bruke systemet, samt tilbud om opplæring og lenke til selve møterommet kommer i god tid før tinget.

Påmelding til Skiforbundet sitt Skiting

PS: påmelding til Skitinget og Freeski sitt vårmøte gjøres gjennom samme link.