DNB forlenger med NOR Freeski

DNB fortsetter som hovedsponsor for NOR Freeski og Freeskilandslaget i to nye år.

Det er svært gledelig at DNB er med på laget videre, og vi ser frem til å videreutvikle samarbeidet de neste årene. DNB har vært en sentral og viktig bidragsyter for freeskis bredde- og toppidrettssatsning siden oppstarten, og vi gleder oss til å fortsette samarbeidet, forteller sportssjef i freeski, Christoffer Schach.

DNB viderefører støtten til landslaget, samtidig som den nye avtalen har økt fokus på ungdoms- og jentesatsning i tråd med DNBs konsepter #dnbung og #huninvesterer. Ung har vært et satsningsområde til banken siden 2011, mens konseptet #hunivesterer kom på banen i 2019.

– NOR Freeskis jentesatsning er nært knyttet til vårt konsept #huninvesterer, og vi er stolte av å kunne bidra i dette arbeidet. Sammen skal vi styrke satsingen ytterligere gjennom spennende konsepter i samarbeid med sentrale landslagsutøvere, sier Magnus Sandnes, sponsoransvarlig i DNB.

– Vi er glade for at DNB ser viktigheten av jentesatsningen vi har gjort de siste årene, og vi ser frem til å fortsette dette gjennom #hunkjørerfreeski, fortsetter Schach.

I det videre samarbeidet skal DNB også fortsette å befeste posisjonen som den mest attraktive banken for det yngre kundesegmentet.

– Våre kundeprogram Ung og Intro er spesielt tilpasset den yngre målgruppen. Gjennom NOR Freeski og Freeskilandslaget når vi dette segmentet, et kundesegment som tradisjonelt er utfordrende å nå. Sammen skal vi engasjere og skape gode kundeopplevelser, opplyser Sandnes.

– Vi ser frem til å forsterke den eksiterende rekrutteringssatsningen. Avtalen gir oss en trygghet og stabilitet i videreføringen av dette arbeidet, sier Schach.

Se dette innlegget på Instagram

Et innlegg delt av NOR Freeski (@norfreeski)

Se dette innlegget på Instagram

Et innlegg delt av Freeskilandslaget (@freeskilandslaget)