Resultater NOR Freeski Cup Kongsberg

I helgen har det vært arrangert big air-konkurranse i NOR Freeski Cupen. Kongsberg Freestyleklubb var arrangør og gjennomførte et fantastisk arrangement i Skimore Kongsberg. Har du ikke fått med deg resultatene? Her får du en oppsummering av konkurransen og komplette resultatlister.

Sesongens tredje big air-konkurranse i NOR Freeski Cupen ble avholdt i Kongsberg lørdag 13. mars. NOR Freeski Cupen er et toppidrettsarrangement og kunne derfor gjennomføres med et stort fokus på smittevern.

Solen skinte klokken åtte lørdag morgen da utøvere og trenere ankom arenaen, hvor arrangøren hadde lagt til rette for et sportslig og smittevernmessig godt arrangement. Kongsberg Freestyleklubb er en erfaren arrangør som har arrangert NOR Freeski Cup flere år på rad, vanligvis kombinert med Snowstock som i år måtte avlyses grunnet koronarestriksjoner.

Vi retter en stor takk til arrangør og alle frivillige, samt alle utøvere som som alltid lager et spektakulært show.

Topp 3 alle klasser

NC junior jenter