- Ringkollen inn som nytt arrangørsted!

Flere klubber og skisentre har den siste uken tilbudt seg å hjelpe til med å få slopestylekonkurransen gjennomført, det har resultert i at Bærums Skiklub får arrangere konkurransen i Ringkollen Parken søndag 7. mars som planlagt.

Det har i en ukes tid vært knyttet stor usikkerhet til gjennomføringen av den første slopestylekonkurransen denne sesongen i NOR Freeski Cupen. Preppemaskinen i Kirkerudbakken ble ødelagt forrige uke og det så en stund mørkt ut for å få gjennomført konkurransen på planlagt dato. Men nok en gang viser freeski-Norge seg fra sin beste side og vi har mottatt flere henvendelser fra skisentere og klubber som har sagt seg villige til å bidra. Det resulterer nå i at arrangørklubben Bærums Skiklub får arrangere konkurransen som planlagt, med god hjelp fra Ringkollen Parken og Haugsbygd IF.

Mer informasjon kommer da arragørklubben har hatt mye å gjøre den siste uken for å finne en løsning på utfordringen.

Dagen før, lørdag 6. mars, arrangerer Heming IL NOR Freeski Cup Big Air i Wyller.

Følg med på konkurransenes facebook-arrangement for mer informasjon:

Obs: Påmelding gjøres i MinIdrett. Alle deltakere må ha FIS-lisens og årslisens freestyle.

Maks antall deltakere er satt 60 stk i begge konkurransene og prinsippet om førstemann til mølla gjelder.

Vi retter en stor takk til alle som har tilbudt seg å hjelpe!

Spørsmål kan sendes til freeski@skiforbundet.no.

nif-epi04, 04