Kom deg ut med BUA!

Vinterferien er rett rundt hjørnet, og endelig har vinteren kommet for fullt de fleste stedene i landet. Forholdene ligger til rette for en ferie med mye skiglede og jibbing!

Freeski er en perfekt aktivitet i vinterferien, for alle aldre og nivåer. Enten du er på fjellet eller i byen kan du drive med freeski. Alt du trenger er snø, en bakke og et par ski. Få med deg venner eller familie, bygg ett hopp i hagen eller nærmiljøet, og lek dere på ski! Husk smittevern og avstand.

Har du lyst til å teste ut freeski i vinterferien, men mangler utstyr? Eller kanskje du driver med freeski selv, men har en kompis eller venninne som ønsker å bli med? Da kan dere stikke innom deres lokale BUA og låne utstyr helt gratis. BUA har utlånsordninger i hele 126 kommuner og HER kan dere finne deres lokale BUA.

Vi ønsker at alle som ønsker å teste ut freeski skal ha muligheten til det, uavhengig av økonomi. Vi i NOR Freeski er derfor stolte av å samarbeide med BUA, og håper dette bidrar til at enda flere tester ut freeski og opplever skiglede!