Salg av NOR Freeski luer og hettegensere - 10% av salget går til en klubb!

NOR Freeski luer og hettegensere er endelig til slags. Bestillinger sendes til freeski@skiforbundet.no med navn, adresse, telefonnummer og bestillingen.

Vi kjører i gang med salg av NOR Freeski hettegensere og luer. Bestillinger sendes til freeski@skiforbundet.no med fullt navn, adresse, telefonnummer og antall luer og hettegensere (med størrelse). Genserne er unisex og finnes i str. XS-XXL.

Prisliste:

• NOR Freeski lue kr 200, inkludert frakt
  • NOR Freeski luer 10stk kr 1500, inkludert frakt
  • NOR Freeski hettegenser kr 600, inkludert frakt

NB. begrenset antall luer og gensere.

10% av salget går til en klubb
10% av det totale salget går til en klubb, med et aktivitetsrettet formål. Vi ønsker derfor en kort søknad fra din klubb om hva dere ville ha brukt tilskuddet på. Størrelsen på tilskuddet avhenger av det totale salget, og klubben med det beste formålet, når salget er over og søknadene er mottatt, vinner. Søknader sendes til freeski@skiforbundet.no

Det er ingen retningslinjer eller vilkår for hva det aktivitetsrettede formålet skal være. Et eksempel på et formål kan være at klubben ønsker å bruke tilskuddet til å bygge deler av et helårsanlegg i form av en rail (summer-setup) eller utbedre et treningstilbud eller et sosialt tilbud for sine utøvere.

Søknadsfrist 15. april!

nif-epi04, 04