Avlyst: NM og HL 2020

På grunn av Koronaviruset er alle konkurranser i resterende del av sesongen avlyst. Dette rammer NOR Freeski Cupen, NM og Hovedlandsrennene.

Utbruddet av Koronaviruset rammer våre konkurranser som skulle vært gjennomført i mars og april. I helgen som var skulle det ha vært arrangert NOR Freeski Cup i Vassfjellet Vinterpark, parallelt med Jentecampen som også ble avlyst. NM big air, som skulle vært arrangert neste uke i forbindelse med felles-NM på Lillehammer, Hovedlandsrennene i Myrkdalen og NM slopestyle på Geilo er blant konkurransene som også er avlyst.

Sammenlagtvinnere av NOR Freeski Cupen

Vinnerne av NOR Freeski Cupen baserer seg på de fem konkurransene som har blitt avholdt denne sesongen, ettersom de ordinære reglene er at de tre beste bigair- og de tre beste slopestylekonkurransene skal være tellende.

Vi gratulerer Emma Hammersmark Lønn (vinner jenter junior), Oskar Holand Gillebo (vinner gutter junior), Tora Johansen (vinner kvinner senior) og Markus Gueah Leyobo (vinner herrer senior) med seier i NOR Freeski Cupen 2019/2020!

Vinnerne vil bli kontaktet og få tilstendt premier.

Resultatlister og sammenlagtlister for NOR Freeski Cupen finner du her.

Takk til alle arrangører!

Vi ønsker å rette en spesiell takk til alle våre arrangører, både de som har brukt mye tid på å planlegge konkurransene som skulle ha vært avholdt og de som har arrangert konkurranser tidligere i vinter til tross for utfordrende snø- og værforhold. Vi håper alle våre arrangører, samt nye arrangører, søker om å få arrangere NOR Freeski Cup, NM og/eller Hovedlandsrennene også neste år. Søknadsfristen for dette er 1. mai.