Bli med på Trener 2 kurs!

Norges Skiforbund i samarbeid med Høgskolen i Innlandet inviterer til samlingsbasert Trener 2 kurs i 2021!

Høgskolen i Innlandet samarbeider med flere av særforbundene i norsk idrett ved å gi både heltidsstudier i trenerrollen og deltidsstudier i trenerutdanning. Våren 2021 settes i gang et nytt kull med Trener 2 utdanning, hvor alle skigrener dekkes.

Dette er et samlingsbasert studium. Det særegne med studiet er felles samlinger og gjennomføring sammen med flere andre idretter, høyt kompetente forelesere med utstrakt undervisnings- og forskningskompetanse, god oppfølging fra særforbund med egne veiledere og instruktører på særidretts-samlingen. HER kan du lese mer om Trener 2 ved Høgskolen INN.

Opptakskrav

• Studiet er åpent for studenter fra hele landet
  • Generell studiekompetanse
  • Gjennomført Trener 1

Studieplan
Studieplan finner du HER.

Samlingsdatoene for 2021 er:

• Samling 1: Felles alle idretter, Terningen Arena Elverum, 10.-11. april 2021
  • Samling 2: Samling Ski, Snøhallen + evt andre lokasjoner Oslo, 4.-6. juni 2021
  • Samling 3: Felles alle idretter, Terningen Arena Elverum, 25.-26. september 2021

Søknadsfrist
15. februar 2021 (studiet åpner for søking 16. desember).

Norges Skiforbund

Høgskolen i Innlandet, studieprogramansvarlig;