NOR FREESKI JENTECAMP

Sammen med DNB og deres initiativ #huninvester satser vi på jentene for å skape et trygt jentemiljø i freeski. Sammen skal vi vise at også #hunkjørerfreeski, og det er en stor glede å invitere alle jenter i alderen 8-15 år (2006-2013) til våre lokale jentecamper lørdag 28. august.

NOR Freeski Jentecamp er for jenter som driver med freeski fra før av, eller som ønsker å teste ut og lære mer om en ny idrett. Det er ingen krav til forkunnskaper eller klubbmedlemskap for deltakelse - og vi håper å se akkurat DEG lørdag 28. august!

I år gjentar vi fjorårets suksess med lokale jentecampen og 28. august arrangerer vi dagscamper på åtte ulike destinasjoner i Norge. I løpet av dagen får deltakerne mulighet til å bli trent av dyktige trenere og dele kunnskap og idrettsglede med andre deltakere. Jentecampen er sosialt, morsomt og lærerikt!

Våre destinasjoner er:

• Oslo/Lørenskog
  • Lillehammer/Gausdal
  • Voss
  • Sauda
  • Sogndal
  • Gol
  • Trondheim
  • Mo i Rana (avlyst grunnet lokal smittesituasjon)

Pris: 100 kr + lisens (60 kr om du ikke har helårslisens)

Påmeldingsfristen er søndag 15. august (Oslo-campen har påmeldingsfrist 22. august)Meld deg på HER. Link til Facebook-arrangementene finner du i oversikten under. Her vil det bli publisert løpende informasjon om campen, trenere med mer.

Vi gleder oss masse, og håper å se akkurat DEG på en av jentecampene!

Sted Facebookarrangement
Oslo/Lørenskog Klikk HER
Lillehammer/Gausdal Klikk HER
Gol Klikk HER
Voss Klikk HER
Sauda Klikk HER
Sogndal Klikk HER
Trondheim Klikk HER
Mo i Rana (avlyst grunnet lokal smittesituasjon) Klikk HER

Spørsmål? Send en mail til freeski@skiforbundet.no.

NIF-EPI03, 03
NSF - Nor Freeski