Gjengen fra Alta i Levi 2022

Se øktplan for Levisamlingen

Alpinkretsens fellessamling i Levi 8. - 10. desember ser ut til å bli en enda større suksess enn i fjor. Med gjengen fra Finnsnes idrettslag er vi med stort og smått over 120 deltakere på alpinsamlingen.

De tre klubbene i Finnmark, Sandnes IL, Hammerfest Alpinklubb og Alta Alpin og Snowboardklubb, samarbeider tett om gjennomføringen av samlingen i Levi.

Programmet for helgen i Finlands største alpinsenter blir som følger:

Program i Levi

Fredag:

Frikjøring, ingen organisert opplegg.

21:00: Trenermøte. (Sted vil bli annonsert)

Lørdag:

09.30-11.30: Økt 1: Oppmøte zero point. Ungene vil bli delt i små grupper på tvers av klubbene og trenere på tvers av klubbene.

15:00-17:00: Økt 2: Storslalåm, vi setter porter og koser oss

18:00-19:00: Møte for alle voksne og Espen fra Skiforbundet (Gondol-restauranten)

19:00-20:00: Middag på Gondol-restauranten

Søndag:

09:00 – 11:00 Økt 3: Superslalåm

Opplegg

Sandnes Idrettslag, Alta Alpin og Snowboardklubb og Hammerfest alpinklubb gjennomfører alle treninger felles og klubbene blir blandet i treningsgruppene etter alder. Trenerne fra de tre klubbene er fordelt på disse gruppene.

Vi har også seks U12 utøvere fra Finnsnes Alpin som skal trene i lag med oss.

Ta med Keycard hvis dere har. Utøvere og trenere som deltar på samlingen får 10% rabatt på heiskortet. Hvordan dere handler disse kortene må hver klubb avtale seg imoellom.

Pris for barn er 54 €, Pris for voksne er 87€

Ta kontakt

Det er ingen felles booking av overnatting som i fjor, men hver klubb har organisert dette selv.

Ta kontakt med en av de tre alpinklubbene eller spør kretskontoret dersom du ønsker å komme i kontakt med klubbene for å delta på samlingen.

Kontakt oss på: finnmark@skiforbundet.no
Tlf: 913 96 943