Basisanlegg og snøproduksjon i Alta og Kirkenes

Velkommen til kurs i bygging av basisanlegg og snøproduksjon under Basisturnéen i Alta 11. febr og Kirkenes 13.-14. febr.

Velkommen til Basisturnéen 2019!
Det blir fokus på basisanlegg, snøproduksjon, arrangement og aktivitet for store og små. Gjennom Basisturnéen ønsker vi å skape erfaringsutveksling, kompetanseheving og inspirasjon.

Norges Skiforbund med sitt anleggsteam arrangere kurs i bygging av basisanlegg og snøproduksjon. Alle klubber og interesserte fra skianlegg ønskes velkommen til en dag med praktisk læring for å skape godt underlag for alle aktive skiløpere.

Basisanlegg skaper bevegelsesglede og som navnet tilsier, gode basisferdigheter. NSF ønsker at så mange som mulig skal få finne skigleden i slike anlegg og legger derfor ut på rundreise til alle kretsene for å spre det gode anleggsbudskapet. Erik Aas Andersen og Eivind Gjeraker vil lede denne delen.

Dessuten blir det stadig viktigere å mestre faget snøpoduksjon. Med på laget er derfor «snømannen» Mads Mørch, som formidler grunnleggene ferdigheter og tips for hvordan få best og mest snø ut av hver dråpe vann.

Målgruppe:
Prepareringsmannskap
Snøleggere
Anleggsansvarlige
Trenere
Klubbledere

Program:
Programmet er slik at man kan delta på hele eller deler av kurset. Man kan da velge basisdel eller snødel, eller begge deler!

Se mer info og program for begge steder se her.

Påmelding for begge steder gjøres her