Rekruttering og skiglede

Vi elsker ski og brenner for skiglede. Rekruttering er vårt viktigste satsingsområde.

Her finner dere våre rekrutteringstiltak for skiklubben. Dette er aktiviteter, arrangement og anlegg. NSFs hovedkonsepter er Telenor Karusellen og Skisprell for barn opp til 12 år.

Utvikling av aktivitet i klubb, Rekrutterende aktivitet
Ukas økt.

Rekrutterende arrangement i klubb, Rekrutterende arrangement
Telenor Karusellen.

Rekrutterende anlegg i klubb, Rekrutterende anlegg (anleggsweben)
Skisprell.

Klubbutvikling
NSF har utviklet verktøy for rekruttering til klubben, klubbutvikling.

Kurs og utdanning
Kurs og utdanning bidrar til å øke kompetansen hos medlemmer i Norges Skiforbund.

Klubbene kan få besøk av våre skiklubbutviklerne til klubbens rekrutteringsarbeid. Skiklubbutviklerne i ski-Norge jobber hver dag for å skape lek og moro med ski på beina. Her får du tips til rekrutteringstiltak innenfor alle våre grener. Klikk deg inn på kretsenes sider og velg Rekruttering for å komme i kontakt med din skiklubbutvikler.

Du kan også klikke deg videre til langrenn, alpint og hopps rekrutteringssider for flere verktøy for klubbene.

Bli medlem i din skiklubb
Finn ditt idrettslag, meld deg inn og velg aktivitet, send medlemssøknad eller betal medlemskontingent ved innmelding.

BLI MEDLEM I KLUBB (NIF)

Skisprell på Selbuskogen

Rekruttering og skiglede på sitt beste, her fra Nord-Trøndelag skikrets og Sør-Trøndelag skikrets med skisprell på Selbuskogen Skisenter i vinter.

Folkefest på MartinCrossen 2024

MartinCrossen 2024 ble en kjempeopplevelse for både utøvere, trenere og publikum. Skiglede og rekruttering på sitt beste da det ble satt nye rekorder på alle områder i flotte vær- og skiforhold med 1400 deltakere.

Masse skiaktivitet i Asker

Barnas skileker fant veien til Asker og Føyka stadion. Der fikk deltakerne oppleve masse skiglede sammen med andre ivrige skigåere.

Felleskap og glede i skiklubbene er hjertet av norsk skisport

I hjertet av Norges Skiforbund står skiklubbene. Klubbmiljøene har ukentlige treninger, de arrangerer karusellrenn og andre spennende aktiviteter og arrangementer. Dette er et fellesskap for barna og foreldrene og gjennom aktiviteter skapes felles opplevelser og masse skiglede.

Suksess med rekrutteringsrenn i Badeparken

Det ble en uforglemmelig kveld da Runar Ski arrangerte skirenn nær der folk bor, i Badeparken i Sandefjord. Med omtrent 100 forhåndspåmeldte endte antallet til slutt opp på 240 deltakere.

se flere nyheter Vis alle nyheter