Sett nedslag som de norske hopperne (Geir Olsen / NTB)

Hopplandslaget vil kåre beste nedslag – bli med i supermorsom konkurranse

- Han får 20 i stil. Du har sikkert hørt kommentatorene på TV snakke om nedslag. Nå kan du kjempe om fine premier ved å sette DITT nedslag.

For nå kan du sette nedslag som Halvor Egner Granerud og Maren Lundby. Har du miniski, hoppski, langrennski eller telemarkski/randoski, er det bare å hive seg rundt og bli med. Dette blir morsomt, dere!

Kanskje havner de beste nedslagene på TV! Tenk så moro å se seg selv på skjermen. Alle kan delta!

Hoppet kan være i naturen, hjemmelaget hopp, alpinbakke, hoppbakke, på hytta eller kanskje hjemme i hagen. Her er det bare fantasien som setter grenser, sier Tore Øvregård.

Han er utviklingssjef i skihopping i Norges Skiforbund.

- Det er ingen aldersgrenser. Vi skiller kun i klasser utifra hvilken type ski som er brukt. Send inn ditt klipp inn 28. februar og bli med i kampen om flotte premier, fortsetter Øvregård.

Hopplandslaget gleder seg til å se ditt nedslag.

Her har du noen instruksjoner:

Video skal være landskapsmodus/ altså telefonen liggende når du filmer.

Videoen må vise nedslaget tydelig. Hvis ikke det vises tydelig nok, vil videoen ikke bli vurdert.

Send inn ditt beste klipp. Kun 1 hopp per deltager. Kun 1 hopp per video. Videoen må være spilt inn fra dags dato til 28. februar.

Ingen aldersgrenser, klasser i type ski.

Det er tenkt 2 ulike muligheter for bruk av videoene. Det ene er å sette sammen til en konkurranse der klasseinndelingen er hvilken type ski du bruker, det andre er at vi har en ide vi ønsker å spille inn til NRK for bruk under hoppsendinger på TV. Da vil det kun bli de beste/morsomste klippene vi sender til NRK.

Navnestandard på video: Fornavn_Etternavn_alder_typeski

(f.eks slik: Tore_Ovregard_55_miniski)

Video lastet opp her:   Link til opplasting. MERK: Du må ha Google konto for å laste opp. Har du IKKE det, kontakt tore.ovregard@skiforbundet.no , så skal vi ordne det.