Solan Gundersen Vinterleker hopp og kombinert

Her er info og kretsens opplegg i.f.m. Solan Gundersen vinterleker hopp og kombinert i Alvdal 27. februar – 1. mars.

Solan Gundersen Vinterleker 2020 – Buskerud Skikrets

Solan Gundersens vinterleker (SGV) arrangeres i Alvdal fra 27. februar til - 1. mars 2020. SGV er hovedrennet i hopp og kombinert for aldersklassene 12-14 år, dvs utøvere født i 2006-2008. SGV er årets happening for aldersklassen 12-14 år. Buskerud skikrets ønsker at så mange som mulig av våre hopp- og kombinertrekrutter deltar.

Buskerud skikrets stiller leder og trenere for våre utøvere ifm arrangementet. For program vises det til Alvdal IL sine hjemmesider: http://www.alvdalil.no

Lagleder Kristin Mørkved Sørensen (KIF) og trener Kjell Ivar Magnussen kommer til å være tilstede for hjelp og støtte under treninger og konkurranser.

Program:

Torsdag 27. februar:

• 10.00 Fri Trening i Sandeggbakken
  • 16.00 Offisiell trening kombinert hopp
  • 19.00 Åpningsseremoni
  • 19.30 Hodelamperenn
  • 20.00 Lagledermøte på Steimoegga Idrettspark

Fredag 28. februar:

• 09.50 Åpning i Sandeggbakken
  • 10.00 Kombinert hopprenn
  • 13.30 Offisiell trening hopp
  • 16.00 Kombinert langrenn
  • 18.00 Jentetimen på Frich’s Alvdal

Lørdag 29. februar:

• 10.00 Spesielt hopprenn
  • 14.30 Skicross
  • 18.00 Premieutdeling på Frich’s Alvdal
  • 19.00 Bankett Frich’s Alvdal

Søndag 1. mars:

• 10.00 Laghopp Kretslagskonkurranse der hvert lag består av en 12, 13 og 14-åring (gutt eller jente). Vi stiller med så mange lag vi kan – alle får hoppe!

I tillegg pleier det å være tilbud om foredrag med aktuelle tema og bankett. Vi kommer tilbake med mer informasjon om dette.

Vi oppfordrer alle til å stille i samtlige øvelser. Den enkelte deltager må selv melde seg på både hopp og kombinertøvelsene gjennom MinIdrett. Lagledere/ trenere sørger for påmelding til lagkonkurransen søndag. Skikretsen setter opp lagene og betaler startkontingenten for laghoppingen.

Innkvartering/forpleining:

Buskerud skikrets har reservert 3 leiligheter a' 68 kvm. og 3 leiligheter a' 45 kvm i Nissegata på Savalen fra onsdag til søndag. De minste leilighetene har to soverom, hvorav ett med køyeseng (2 personer) og det andre med familiekøye (2-3 personer). Det er stor pågang på overnatting og overnattingsstedet har allerede venteliste for de som ikke har reservert. Vår reservasjon går ut i slutten av januar og vi må da si fra oss rom til overs for å unngå å måtte betale økonomiske forpliktelser. Vi må derfor ha en snarlig tilbakemelding om overnattingsbehov.

De største leilighetene (68kvm) er over to etasjer og har tre soverom. Ett soverom med dobbeltseng som kan splittes til enkeltsenger (2 pers), ett med køyesenger (2 pers) og ett med køyeseng og familiekøye (4-5 pers). Leilighetene er utstyrt for selvhushold. Mer info her: http://www.savalen.no/bo-reis/nissegata/

Savalen

• Nissegata 45
  • ons-søn
  • Kr. 4700,-

• Nissegaten 68 kvm
  • Ons-søn
  • Kr.6700,-

Prisen inkluderer obligatorisk sluttvask. Eget eller leiet lintøy. Prisen gjelder for hele hytten, beløpet blir fordelt på antall beboere.

Vi forsøker å organisere fellesmiddager tilpasset rennprogrammet for de som ønsker dette. Mer informasjon om dette vil bli sendt ut etterhvert.

Tilbakemelding:

Vi er avhengig av rask og forpliktende tilbakemelding vedr overnattingsbehov. Send en mail til Kristin Mørkved Sørensen senest 28. januar.

Priser for leilighet er beregnet fra onsdag 28.feb – søndag 4. mars.

Vi trenger å vite:

• Ønsket leilighetstype, pri 1 og 2.
  • Navn på deg og dine med kontaktinformasjon (mobil/email)
  • Ankomstdato.
  • Hvem skal du dele den med?

Kristin Mørkved Sørensen (kristinmor4@gmail.com /986 48 755)

KIF Hopp

nif-epi04, 04