Alpint Buskerud Skikrets

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 08.12.2020 Til 09.12.2020 Arr. navn FIS SG Hemsedal - UTSATT Arrangør Hemsedal IL Gren Alpint Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 10.12.2020 Til 11.12.2020 Arr. navn FIS GS Hemsedal - UTSATT Arrangør Hemsedal IL Gren Alpint Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 11.12.2020 Til 13.12.2020 Arr. navn Førjulscup alpint Geilo - AVLYST Arrangør Geilo IL Gren Alpint Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 18.12.2020 Til 21.12.2020 Arr. navn FIS Alpint Geilo Damer og Herrer Arrangør Geilo IL Gren Alpint Krets Buskerud Skikrets Live
Fra 02.01.2021 Til 02.01.2021 Arr. navn Kvalikrenn/Sonerenn alpint Gol Arrangør Gol IL Gren Alpint Krets Buskerud Skikrets Live

Aktivitetsmidler til Paraidrett

Ny søknadsfrist 4. desember!!! Norges Skiforbund utlyser breddemidler til aktivitet for mennesker med funksjonsnedsettelser for sesongen 20-21.

Presiseringer vedr. gjennomføring av skiaktivitet/ skiarrangement

Med bakgrunn i gjeldende regelverk gjelder følgende punkter for gjennomføring av arrangement og aktivitet for NSFs klubber og organisasjonsledd. NSF oppfordrer sine klubber til å gjennomføre lokale arrangement og aktivitet, og oppfordrer alle medlemmer til å vise ansvarlighet ved å unngå unødvendig reiseaktivitet.

Skiforbundets koronaveileder

Veilederen er oppdatert med presiseringer vedrørende gjennomføring av skiaktivitet/ skiarrangementrenn (oppdatert 19. november). Norges Skiforbund oppforder til å arrangere lokale gode arrangementer gjennom pandemien.

TD kurs Alpin

Region Oslo, Akershus og Østfold ønsker å invitere til et virtuelt TD 1 kurs for hele Alpin Norge.

Klare for Levi

Norges Skiforbund har uttatt syv utøvere til helgas verdenscuprenn i slalåm for kvinner i finske Levi.

Webinar for alpint høsten 2020

På grunn av dagens smittesituasjon vedr. Covid-19, og siste retningslinjer fra FHI og i NSF`s Koronaveileder, utsettes webinaret vedr. Arrangement til onsdag 18.11. kl. 1400. Oppdatering og tilpasning til de nye retningslinjene er blant temaene under webinaret. Klikk for påmelding.

Klart for Telenor-karusellen

Nærmere 90.000 gutter og jenter i alderen 8-12 år får idrettstilbud gjennom Telenors samarbeid med Skiforbundet i vinterhalvåret. Dette er et viktig tiltak for å utvikle idrettsferdigheter, og det foregår i trygge omgivelser i koronaepidemien.

Para Alpin-helg 2021

Telemark og Vestfold skikrets sammen med Buskerud skikrets og Norges skiforbund, inviterer til Para Alpin-helg 15.-17. januar 2021 på Kongsberg skisenter.

Ny periode for skilisens

Årslisens for hver sesong varer fra 1. oktober til 30. september, og gjelder fra betalingsdato. Med skilisens får du den beste forsikring ved idrettsskade både i trening og i konkurranse. Her kan du se de ulike lisenstypene.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB