Resultater KM rulleski 2023

Resultater KM rulleski 23. september. Et flott KM i fint vær og mange gode prestasjoner.

Resultater KM rullski 2023 KM medaljører rulleski 2023 Otra il hjemmesider

Otra IL sitt nye rulleskianlegg skal i år arrangere KM på rulleski. Vi er godt vant til de flotte løypene vinterstid på Høgås skianlegg. Men denne gang er det i "lavlandet" og i sentrum det skjer. Det flotte anlegget som er en gedigen ativitetspark fremstår meget innbydende for alle. Online påmelding via Isonen og terminlisten på nett.

Team Elon Vest vil også i år ha egen samling for utøvere født 2008-2011. Her kommer trener, utøvere og gir tips og råd, eget smørekurs for foreldre/ledere og pizzakveld. Egen sprintøkt på søndagen med Elon løpere på plass. Egen påmelding til samlingen via Isonen.

Startlister KM rulleski 2023 Info Isonen Info Otra IL Team Elon samling (oppdatert program) Påmelding Elon samling

Fra tidligere:

KM RULLESKI 2023 – KLASSISK 13 ÅR OG ELDRE

SONERENN 8-12 ÅR – FRISTIL (SKØYTING).

Otra IL ønsker velkommen til KM rulleski i Evje Aktivitetspark/Evje rulleskiløype lørdag 23.september 2023. KM er for klassene 13år (2011) og eldre, klassisk stil. Sonerenn for klassene 8 år – 12 år, fristil/skøyting.

NB! Evje Rulleskiløype stenges for rulleski kl. 1245, kun deltakere som starter fra kl. 1300 og utover (konkurranse). (Publikum må gå/løpe/sykkel, ..) Oppvarming skal være utenfor rulleskiløypa.

Start kl. 1300

8-10 år 1 km fristil , egne ski valg fritt

11-12 år 2 km fristil, egne ski

13-14 år 3 km Klassisk, låneski

15-16 år 5 km (3,6km+ 2 km) Klassisk, låneski

17år 10 km (3,6 km x 3) Klassisk, låneski

18år 10 km (3,6 km x 3) Klassisk, låneski

19-20 år 10 km (3,6 km x 3) Klassisk, låneski

Senior 10 km (3,6 km x 3) Klassisk, låneski

Stil art Sonerenn fristil: 8-10 år egne ski, hjul, valgfritt. 11-12 år svarte jr hjul eller 1 hjul senior, «gummi».

Stilart KM Klassisk 2 hjul låneski. (Gold Ski)

PÅMELDING: Via I SONEN INNEN 20.SEPTEMBER KL 2359. Klasse er den alder du har i 2024.

(Eks 8 år, årsmod. 2016)

Start kontingent: 8-16 år 130, 17-20år 150,- Senior, 170,-

Etteranmelding : Belastes med dobbel startkontingent, (gjelder fra 13 år og eldre).

Tidtaking: Emit , ta med egen brikke, lånebrikke for de som ikke har. Erstatning kr 1000 for å ikke lever inn lånebrikke.

Premiering: Premieutdeling ved klubbhuset når offisielle resultater er klar. 100% i klassene 8-16 år, 50 i 17-19/20 og 1/3 i senior klassene.

Parkering ved klubbhuset/Stadionområdet. Garderobe/dusj i Idrettsbygget på stadion.

Oppvarming utenfor rulleskiløypa. (Konkurranseløypene er stengt fra 1245)

Resultatlister: Oppslag ved klubbhuset og blir lagt ut på Otrail.no (Ski) og Skikretsens hjemmeside, samt sendt til lokal media.

Protest frist er 30 min etter kunngjøring av uoffisielle lister. Levers skriftlig til jury/rennleder/TD, gebyr kr 250,-.

Lisens: Klubbene selv er ansvarlige for at lisensen for løpere fra og med 13 år (dato du fyller). Engangslisens kan løses og koster kr 60, kr 150 over 26 år.

Rennleder: Geir Magne Feed, geir.magne.feed@gmail.com, 90787600

Speaker: Ketil Grindheim

TD Olav Arnfinn Arneberg.

Overnattingsmuligheter: Otrahuset (Tony, 90781614), Stadion 50 m, Dølen Hotell Evje 0,5 km, Refsnes Hotell, Byglandsfjord, 13 km, Odden Camping, Evje 1 km, TrollAktiv, Syrtveit 6 km.

Velkommen til KM på Evje og i Evje Rulleskiløype.