Rennsøknader langrenn/turrenn sesongen 2022-2023

Skiforbundet vil benytte sportsadmin som arrangementssystem for sesongen 2022-2023. Klubbene bes om å legge inn sine rennsøknader innen 1. oktober

Da er langrennskomiteen klare til å motta søknader i sportsadmin på renn kommende sesong. Fristen er satt til 1. oktober. Det vil også være mulig å legge inn renn etter dette, men da må den enkelte klubb godta at de som allerede er vedtatt av langrennskomiteen, har førsterett ved lik dato evt. innenfor samme sone.

Langrennskomiteen ønsker en bred og god terminliste med flest mulig renn og et variert tilbud. Ikke minst gjelder dette langrennscross. Barn og unge ønskes velkommen og vi anbefaler alle klubber å tilrettelegge for aktiv skileik ifbm. arrangement.

KM rulleski arrangeres 22. oktober i Sandnes Arena Melsheia - påmelding via sportsadmin og terminlisten på nett

NB!! Siste vedtak: Årets KM del I er satt opp felles fra Norges Skiforbund og arrangeres 28-29 januar. Otra IL og Høgås skianlegg, er tildelt KM 2023 klassisk og sprint. I tillegg er Hovden Sportsklubb tildelt KM fristil ifbm. med Hovdenrennet 10. desember 2022.

Terminlistens hovedpunkter nasjonale renn

NSF bruker sportsadmin sesongen 2022-2023