TD kurs langrenn Ålgård

Langrennskomiteen inviterer til TD kurs Gjesdal klubbhus 3. april

TD kurs langrenn Ålgård 3. april

Invitasjon

Langrennskomiteen ønsker å oppdatere TD korpset samt utdanne nye TD’er i langrenn. Først ut er sone vest og sone Ryfylke. Men selvfølgelig er det også åpent for andre klubber i skikretsen. Vi ser at å kjøre dette på en hverdag er best for de fleste.

TD guru Erik Andresen i Skiforbundet, kommer til Ålgård og Gjesdal klubbhus og skal veilede dere gjennom en kveld bestående av regelverk og tips og ideer for gode arrangement.

Tid: 3. april kl. 1800-2200

Sted: Gjesdal IL klubbhus

Pris: Gratis

Nedre alder er 15 år

Kurset passer for både for nye som kan tenke seg å være TD (teknisk delegert) og de med noe erfaring samt arrangører av skirenn.

Påmelding til LK leder Henning Wiig innen 31.03 via mail: Henning@helge-wiig.no eller online påmelding via terminlisten https://www.skiforbundet.no/ars/langrenn/terminliste-langrenn-ars/arrangement/?eid=328777