Påmelding og invitasjon NNM 2O24

Nordreisa IL Ski og Skiskyting ønsker dere alle velkommen til Nordnorsk Mesterskap (NNM) i langrenn 12 - 14. april 2024!

Klassisk distanserenn, 12. april

Påmelding fredag 12. april

Skate distanserenn, 13. april

Påmelding lørdag 13. april

Stafett, 14. april

Påmelding søndag 14. april

Last ned invitasjonen til NNM 2024(Trykk-design)

Utsktiftsvennlig invitasjon - NNM 2024(For utskrift)

Vi vil skape vintermagi, skiglede, publikumsfest og samhold for skifamilien og hele befolkningen i Nordreisa og omegn, gjennom noen spennende dager med aktiviteter, konkurranser og lek.

Nordreisa IL, Troms skikrets og Norges Skiforbund satser stort på NNM og ønsker at dette mesterskapet skal bli et signaturarrangement som gir ringvirkninger i form av bedre folkehelse, et mer inkluderende samfunn, et større engasjement for frivillighet, et pulserende næringsliv og økt bo- og blilyst i kommunen og regionen.

Vi valgt å legge NNM til april, en vintermåned der naturen er på sitt vakreste, med lange solfylte dager og kritthvite snødekte flater som innbyr til ulike aktiviteter, sosiale møteplasser og fysisk aktivitet.

Vi håper alle vil trives i det flotte anlegget vårt i Saga. Målet vårt er å skape en ramme rundt arrangementet som bidrar til at alle får en mulighet til å vise seg fra sin beste side, uansett hvilken rolle du spiller i NNM.

Alle vi som jobber med NNM håper at alle aktive løperne, støtteapparat, innbyggere, alle frivillige, alle berørte og involverte parter skal sitte igjen med entusiasme, glede og stolthet for hva vi kan skape sammen:

Skiglede og vintermagi for alle!

Vennlig hilsen,
Toril Aamo, leder i NNM komiteen