2022 Nes Equinor NC/NM jr

Viktig melding søndag:

• Løypejustering herrer K og F. Løype legges om pga dårlige forhold. Høyestes pkt. kuttes ut. Nye kart legges på alle kommunikasjonskanaler og oppslag.
• Ingen endringer for jenter

Løypekart stafett menn: 5 km klassisk    5 km fristil

I samarbeid med NSF har Nes Ski og  Nes Ski – og Sykkelanlegg gleden av å invitere til NM jr langrenn 2022 i Nes. Arrangementet vil finne sted 11.-13.februar i Nes Ski – og Sykkelanlegg.

Informasjon om arrangementet vil fortløpende bli lagt ut på hjemmesiden, og det må tas forbehold om behov for endringer både i forkant av og under konkurransene. Berørte områder vil bli oppdatert med eventuelle endringer. I tillegg vil det bli informert om viktige endringer under «Nyheter». Alle oppfordres til holde seg oppdatert.

• Når: 11.2 - 13.02.2022
  • Hvor: Nes Ski- og Sykkelanlegg
  • Påmeldingsfrist: 06.02.2022

Samarbeidet med Norges Skiforbund (NSF) startet i 2009. Avtalen omfavner aktiviteter fra sør til nord i Norge. Samarbeidet inneholder talentutvikling og aldersbestemte landslag i langrenn. I tillegg støtter vi ulike arrangementer og prosjekter som Equinor Norgescup, Equinor Morgendagens Skiledere, Equinor Internasjonal Talentsamling, Equinor Realfag i Sport.