KPMG Norge inngår samarbeid med Alpinlandslaget

Norges Skiforbund Alpint og KPMG Norge har inngått en avtale som starter i dag med varighet på tre år. Fra og med 2022-2023-sesongen utvider firmaet avtalen med blant annet logoeksponering på bekledning.

Vinnerkultur og interesse for tall er viktige ingredienser når alpinlandslaget for første gang inngår en sponsoravtale med KPMG.
– For oss er dette en kjempemulighet til å jobbe med et av de miljøene i Norge som har vært flinkest til å få fram enere. Dette har alpinlandslaget gjort gjennom å bygge en sterk lagkultur og å fokusere på samarbeid. Dette er vi i KPMG opptatt av også, og her vil vi gjerne lære mer, forteller markedsdirektør i KPMG, Henrik Lervold.

Sportssjef for alpint i Norges Skiforbund, Claus Johan Ryste, ser frem til å samarbeide med et av Norges fremste kompetansehus.
– Det er flere fellestrekk mellom dem og oss. På same måte som vi er nerder på å kutte de siste hundredelene snur KPMG hver stein på jakten etter gull i regnskap, revisjon og rådgiving i en konkurranseutsatt bransje. Her har vi klare likhetstrekk, sier han.

KPMG leter etter marginer for alle sine kunder, på tvers av alle bransjer.
– Den holdningen tar vi med oss inn i alt vi gjør. På hver vår måte er vi dessuten organisasjoner som historisk sett har rekruttert fra ganske smale miljøer. Også her håper jeg vi kan hjelpe hverandre å bli bedre, og kanskje sammen rulle ut initiativer som kan bidra til dette, avslutter Lervold.

Om KPMG Norge
KPMG Norge har ca 1400 ansatte fordelt på 25 kontorer rundt om i hele landet, og tilbyr tjenester innen revisjon, rådgivning, skatt, avgift og forretningsjuss.

Se www.kpmg.no