Her er årets vinnere!

Det har vært en spennende sesong med god kjøring i vinterens Frydenbø Cup. Hele 22 konkurranser er blitt gjennomført, og det er blitt konkurrert i alle disipliner.

Premieutdelingen av Frydenbø Cup skulle finne sted under NM på Lillehammer, men med avlysningen som er gjort i lys av Covid-19 viruset blir hyllesten digital i år.

– Vi vil spesielt få takke vår partner Frydenbø, for satsingen på bredde aktiviteter i alpin-Norge. Samtidig vil vi også takke alle deltakere og de ulike arrangørene for godt gjennomførte renn, og vi gleder oss til en ny sesong med Frydenbø Cup 2020-2021, forteller sportssjef i alpint, Claus Johan Ryste.

– Det har vært stas å følge med på gode arrangement og prestasjoner i Frydenbø Cup gjennom sesongen. Gratulerer til alle involverte! Det sier en svært alpininteressert eier og konsernsjef i Frydenbø Group, Knut Herman Gjøvaag.

Frydenbø har gjennom flere år støttet norsk alpint, og ikke minst bidratt med betydelige midler til kvinnesatsingen.

RESULTATER:

Topp 6 kvinner: