Skal også bli best på «søvn»

Restitusjon er en viktig suksessfaktor for å lykkes som toppidrettsutøver. Nå skal det norske alpinlandslaget også bli best på «søvn». I dag inngikk The Attacking Vikings en spennende avtale med Dun of Norway.

– Vi har lenge latt oss fascinere av alpinlandslaget og det de står for, og vi liker spesielt godt at alpinlandslaget er så enestående opptatt av å jobbe sammen som et lag for å lykkes. Alpinlandslaget består av personer som er på reise året rundt og er avhengig av best mulig hvile og restitusjon for å prestere. Vi gleder oss til å hjelpe dem med dette og til å få deres feedback på våre produkter. Vi kjenner oss igjen i deres sterke fokus på tekniske detaljer og forbedringer. 2020 har vært et krevende år for mange. For Dun of Norway føles dette som et veldig riktig tidspunkt å bli partner av idretten, forteller eierne av selskapet Håvar Bjerregård og Tord Linnerud.

De mener også at alpinlandslaget representerer sunne og gode idealer, er uredde, hardtarbeidende og flotte representanter for norsk idrett.

– Spennende selskap
Dun of Norway går inn som strategisk partner på det norske alpinlandslaget, og firmaet blir offisiell leverandør av dyner, puter og sengetøy. Dun of Norway er et norsk selskap med tilholdssted på Gjøvik.
– Dette er et spennende selskap med store ambisjoner. Dun of Norway ønsker å samarbeide med oss for å styrke markedsposisjonen nasjonalt og internasjonalt. Firmaet er en partner som kler oss godt, og de vil bidra til å forsterke vår ønskede posisjonering. Med sine kvalitetsprodukter skal de også bidra til at norske alpinister får sovet og restituert seg godt, sier markedssjef for alpint i Norges Skiforbund, Espen Østerhaug.

Fakta
Dun of Norway ble grunnlagt i 2007, og er produsent og grossist av egen merkevare. Etter mange års erfaring i bransjen, er vi i dag en stor tilbyder i markedet av dyner, puter, sengesett, laken og håndklær av høyeste kvalitet, og har egne utsalg i de største byene i Norge. Dun of Norway tilbyr eksklusivt og estetisk sengetøy i vevemetoder som sateng, percale, chambrey, damask og jaquard, vevd i materialer som lin, silke og egyptisk bomull.

Selskapets nettside