Webinar for bruk av iSonen

Gjør klubben klar for sesongstart med en innføring i bruk av ski-Norges arrangementsverktøy, iSonen tirsdag 22. oktober kl. 19:00. Kurset er både for de som har brukt iSonen tidligere og de som skal ta det i bruk nå.

Ny Skilisens 2024/25

En trygg og ansvarlig forsikringsordning for ski-Norge. Her er alt du trenger å vite om vinterens Skilisens.

14 utøvere til Sölden

Norges Skiforbund Alpint Team Telenor, har uttatt 14 utøvere til sesongåpningen i østerrikske Sölden.

Stolt over hva Norge får til

– Vi blir nå lagt merke til ekstra internasjonalt, og det er klart for en svært spennende sesong, forteller sportssjef for alpint i Norges Skiforbund, Claus Johan Ryste.

Nytt: «ToppTrenerAlpinLisens»

Drømmer du om landslagstrenerfunksjon i VM i Narvik 2029? NSF Alpint skal utdanne nye norske alpintrenere til internasjonalt nivå med den høyeste lisensen i Norges Skiforbund. ToppTrenerAlpint 2025-2027 er forankret i Attacking Vikings-kulturen.

se flere nyheter