EM-suksess for Elise!

Norges Skiforbund sender 15 utøvere til EM i Flaine/Chamonix. 4 av disse representerer Tromsø Randoneeklubb.

Alle gode ting er tre?!
Randonee-EM i Flaine konkurransedag 3, VERTIKAL går Elise Hjelset Andersen, Tromsø Randoneeklubb inn til 2. plass og sølvmedalje i U20! Skikretsen gratulerer! 🥳
Øvrige Troms løpere: Iver gikk inn til 9.plass i U18, Vegard og Bjørn gikk inn til hhv 24 og 31 i menn senior.

De to første konkurransedagene, INDIVIDUELT og SPRINT, har det norske laget og våre løpere fra Troms levert solid innsats. Norge og Troms er i så måte i ferd med å etablere seg en av de store skinasjonene i nok en vinteridrett. Vi gratulerer også Ida Waldal med den første gullmedaljen i SPRINT U20.

Den individuelle konkurransen var en skikkelig kraft anstrengelse iht rapportene, med Vegard som beste norske senior på 15., Elise på en imponerende 7. i U20, Iver på 16. i U18 og Bjørn på 35. i senior. Sprinten hadde et fantastisk oppsett med høy fart. Her ble det også flotte resultater med Elise på 9., Iver på 18. og Bjørn på 40.

I morgen fredag 12. avsluttes det med MIXED-STAFETT i ikoniske Chamonix. Vi følger spent med på konkurransene og gleder oss stort over solide resultater så langt.