Konow med sammenlagtseier

Kaja Bjørnstad Konow tok sammenlagtseieren i klassisk distanse i World Cup. Det var hennes første sammenlagtseier i World Cup.

Telemark med toppresultater

Kaja Bjørnstad Konow (23) tok karrierens første World Cup-seier i sprint i italienske Livigno, mens Trym Nygaard Løken (30) er tilbake på topp etter at han ble operert for tarmslyng to ganger i desember.

Idrettsfest på Lillehammer: NM-veka, Norgesleker og SKI NM

I mars inviterer Norges idrettsforbund, Norges Skiforbund og Olympiaparken til idrettsfest på Lillehammer. Hele tre arrangementer går av stabelen samtidig, og bredden i norsk idrett og idrettsglede for alle skal vises fram gjennom NM-veka, Norgesleker og SKI NM.

Uttak til World Cup og junior-VM

De neste ukene er det klart for to runder med World Cup, én i Italia og én i Frankrike. I Frankrike skal det i tillegg arrangeres junior-VM.

NM Telemark Syril IL

Syril IL inviterer til NM avslutning i Telemark! NM i klassisk Telemark ved Sogndal Skisenter fredag 19. april, og NM Fjelltelemark i samband med Kjeringi Open laurdag 20. april 2024.

se flere nyheter Vis alle nyheter