SSF KM-bankett 2024

I samband med Sogn og Fjordane Skikrins sitt krinsmeisterskap i langrenn vert det invitert til KM-bankett og premieutdeling laurdag 27. januar 2024 i Sogndal.

Som i fjor vert det bankett og premieutdeling knytta til KM-helga, denne gongen i Sogndal 26.-28. januar. På banketten vert det premieutdeling for KM friteknikk og KM sprint, middag, og fint sosialt samvær på tvers av klubbgrensene i Sogn og Fjordane Skikrins. Det er premieutdeling for årsklassane 11 år og eldre på banketten (KM-medaljar frå klasse 13 år og eldre). For klassar 10 år og yngre vert det premiering ved målgang.

Stad: Quality Hotel Sogndal

Tidspunkt: Laurdag 27. januar 2024, frå kl. 18:00

Program:

Pris: kr. 300,- inkluderar middagsbuffet

Påmelding via iSonenhttps://isonen.no/event/clqz75hdl0cgs58ngvybbqgvo/ (etterpåmeldingar per e-post til kennet.dvergedal@skiforbundet.no)

Ny frist for påmelding: fredag 19. januar kl. 12:00

Meir informasjon om KM-helga og påmelding til renn finn ein på nettsidene til Skikrinsen. Lenke til arrangement:

Spørsmål: Kan rettast til krinsadministrasjonen ved Kennet Dvergedal, per e-post: kennet.dvergedal@skiforbundet.no, eller tlf. 406 36 964.

nif-epi04, 04