NQ Sport sørger for rakettglid hos de norske randoneeutøverne

Førstkommende mandag, 8.01.24 braker EM løs, og den norske troppen er klar til dyst. Det rapporteres om god form hos utøverne som har lagt siste finpuss på formen gjennom jul- og nyttår. Julenissen kom også med en svært gledelig gave til Norges Skiforbund Randonee. Ny viktig samarbeidspartner er på plass!

Siste tilskudd som ønsker å hjelpe randoneelandslaget til nye høyder, er NQ Sport. De blir med som smurningsleverandør. NQ Sport blir en viktig brikke i puslespillet, og vil sørge for at de norske utøverne er sikret gode produkter til preparering av skiene.

NQ Sport er merkevareleverandør til sportsbransjen i Norge, innen randonee, langrenn, sport, fritid og friluftsliv. De jobber hele tiden med å utvikle sortiment med grunnlag i solide merkervarer og samarbeidspartnere. Målet til NQ Sport er å være den "Den lille leverandøren med de store merkene". De sier selv at de er et lite team som evner å snu seg fort og tilpasse seget vekslende markedsforhold, og har et meget sterkt kundefokus. De har meget høy produktkomptanse innen deres felt. Deres kompetanse og holdninger er noe som også gagner randoneelandslaget

NQ Sport passer godt inn blant våre andre samarbeidspartnere og blir et bra tilskudd til partnernettverket til randonee som i tillegg består av Classic Norway Hotels, Crazy Idea,DynafitVoss Liftutleige, Myrkdalen Fjellandsby og Helsport.

Alle aktørene i partnernettverket til randonee er viktige bidragsytere til å legge til rette for både topp og bredde i randoneesporten. Vi ser frem til å utvide nettverket ytterligere. Er det noen som har lyst til å bli en randoneevenn eller partner til randonee, ta kontakt med Martin Hanem Bartnes.