NTS fellesopplegg til Hovedlandsrennet, Gålå

NTS organiserer fellesopplegg til Hovedlandsrennet i langrenn på Gålå 1.-3. mars 2024. Info, påmeldingslink og påmeldingsfristen er 20. februar.

Det vil bli avreise med buss fra Steinkjer (Jernbanestasjonen) onsdag 28. februar kl. 1200. Bussen stopper på Røra, Vinne, Gråmyra og Stjørdal. Retur søndag 3. mars.

Innkvartering er på Sør-Fron skole (flatseng) fra onsdag 28.02.-03.03. Skolen ligger ca. 15-20 minutter fra skistadion.

Estimat pris er kr. 2500,- pr. pers inkl. reise, opphold med full forpleining (frokost, middag og kveldsmat på skolen).

Foresatte som ønsker å ta del i fellesopplegget, reise og opphold kan melde seg på via påmeldingslinken. Utøvere og støtteapparat prioriters først hvis plassmangel.

NSF Langrenn har vedtatt/besluttet at under HL-2024 skal det være opplegg for felles smøring under hele arrangementet. Swix er smøreleverandør. Et par ski til hver konkurransedag. Pris kr 150,- pr par. Betaling gjøres i påmeldingssystemet iSonen sammen med påmelding til selve konkurransene.

LK oppnevner NTS smøreansvarlig og en logistikkansvarlig samt 4 smørere til å inngå i kretsens smøreteam (dette er vi pålagt av NSF/langrenn pga bestemmelser om felles smøring). Vi trenger da hjelp fra klubbmiljøene som skal delta på HL for å imøtekomme dette kravet! Meld  inn din interesse til skikretsens hovedleder! Alle ski skal igjennom fellesopplegget, slik at ingen får stille til start uten at skiene er blitt smurt i NSF/NTS fellesopplegg.

Påmelding til konkurransene gjøres via iSonen, påmeldingsfristen er 25. februar. Link påmelding.

NTS vil melde på antall stafettlag utfra påmeldingslistene.

Skikretsens hovedleder er Anita Fossheim, mob. 911 28 394 – e-post: anita.fossheim@apotek1.no

PÅMELDING NTS FELLESOPPLEGG     Påmeldingsfrist 20. februar 2024.  - Påmelding er bindende og er lik faktura

Link tidligere NTS info