BLI FRIVILLIG UNDER SKI NM 2024 I LILLEHAMMER!

Dato: 19.03.2024- 24.03.2024

Påmeldingen til Ski NM 2024 på Lillehammer er endelig åpen, og vi har gleden av å invitere deg til å bli med som frivillig til dette fantastiske arrangementet. Ski NM består av konkurranser på høyeste nivå innen kombinert, skihopp, langrenn, randonee og telemark. Konkurransene vil finne sted i mars (uke 12) på de olympiske arenaene Birkebeinerstadion, Kanthaugen og Lysgaardsbakkene.

Om du er ny eller har vært frivillig i mange år, er du hjertelig velkommen! Vi trenger frivillige fra tirsdag til søndag.

PÅMELDING:

Påmeldingen skjer via Rubic.

Meld meg på!

Trykk «meld på», velg gren, dager du kan jobbe og den funksjonen samt vaktene du ønsker å bidra på. Har du relevant erfaring eller spesielle ønsker, skriv det gjerne i kommentarfeltet, slik at vi kan tilpasse oppgavene etter dine behov.

Ved problemer med registrering, vennligst kontakt oss via e-post: Mads.homdrom@olympiaparken.no.

OBS! KICK OFF for frivillige:

Dato: 15. mars.

Tid: 19:00 (NY TID!)

Sted: Kantine, Håkons Hall.

Agenda: Informasjon om arrangementet for deg som er frivillig. Utdeling av lue.

Servering: Kake og kaffe.

Vi gleder oss allerede masse til arrangementet, og håper å se deg der! Vi klarer oss ikke uten dere - og det blir fantastisk å møte alle de fine folka som hjelper oss til et suksessfullt arrangement. Hvis du har spørsmål om arrangementet eller påmeldingen, er det bare å ta kontakt!

Hilsen Lillehammer Skiklub, Søre- Ål idrettslag og Lillehammer Olympiapark.