Ledig stilling i kombinert

Norges Skiforbund søker Administrasjon og Markedsansvarlig til Kombinert.

Om oss og stillingen:
Norges Skiforbund kombinert er stolte av å være verdens beste kombinertasjon.
Våre utøvere er kjent for sin dedikasjon og prestasjoner på internasjonalt toppnivå.
Nå søker vi en dyktig medarbeider som kan bidra til å utvikle oss videre, strukturere markedsarbeidet og organisasjonen som helhet.

Hovedarbeidsoppgaver:

• Ankeret til NSF kombinert på Ullevål stadion
  • Markedsansvar
  • Strukturering av marked for å tilpasse en ny hverdag
  • Administrative oppgaver knyttet til økonomi

Hvem ser vi etter?

• Vi søker deg som er ambisiøs og målorientert og gjerne med kunnskap om idretten kombinert, men ikke avgjørende.
  • Du har erfaring med administrasjon og markedsføring, helst fra idrettssektoren.
  • Du er ikke redd for å utfordre oss med visjonære og nytenkende ideer og du er utholdende av natur og evner å stå i, skape fremdrift over tid.
  • Du er en teambygger av natur og har gode relasjonelle samarbeidsevner og er tydelig, på en diplomatisk og inkluderende måte, og du kommuniserer godt både muntlig og skriftlig.

Hvorfor Norges Skiforbund?

For riktig kandidat er stillingen en unik mulighet til å bidra i videreutviklingen av en gren for en av landets viktige samfunnsaktører som skaper minner og setter sterke spor – både lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Skisport skaper glede, entusiasme, samhold og sterke følelser. Blant unge og gamle, kvinner og menn, over hele landet og i alle lag av befolkningen.

Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Sportssjef Ivar Stuan – 922 54599, eller HR-sjef Berit Nygaard – 900 50849.

Søknadsfrist 1. februar 2024. Vi behandler søknader fortløpende, så søk så snart som mulig.

Les mer om stillingen her

NIF-EPI02, 02