Velkommen til KM-helg på Sjusjøen!

Det ligger an til perfekte skiforhold på Sjusjøen når Moelven IL arrangerer Trysilcup og KM til helga!

Lørdag 13. januar er det altså KM distanse i klassisk stil. Dette inngår også som renn nummer to i Trysilcupen, og er samtidig kvalifiseringsrenn til pulje 1 i UngdomsBirken for klassene 13-16 år. Søndag 14. januar er det KM i teamsprint friteknikk.

Mer informasjon om regler og retningslinjer for KM og Trysilcup finner du her:  KM og Cuper 2023-2024 (skiforbundet.no)

Viktig informasjon om påmelding til sprintstafetten!

Den som skal melde på lag i klubben din må inneha funksjonen "Påmeldingsansvarlig" i Sportsadmin. Klubbleder har tilgang til å kunne tildele denne rollen i Sportsadmin. Har du problemer med å få oppretta tilgang eller har spørsmål til dette, kan Hallgeir på kretskontoret kontaktes på 993 97 660 / hallgeir.garmo@skiforbundet.no.

NB! Det har tom. 11.01 ikke vært mulig å melde på lag i klasse Mix 8-10 år pga. en feil i påmeldingsskjemaet. Feilen er nå utbedret og det er mulig å melde på lag i denne klassen også.

Skikretsen ønsker utøvere og arrangører lykke til!