For klubb, trener & foreldre

Nor Freeski er navnet for organisert freeski i Norge. Vi arbeider for at norsk freeskiing skal være en lidenskapelig og innovativ familie, som har det forbanna gøy på ski.

Nor Freeski er den nyeste grenen i Skiforbundet, den er som de andre grenene tuftet på den norske idrettsmodellen,

Nor Freeski i Skiforbundet teller idag ca 81 grupper i idrettslag/klubber fordelt på alle skikretser over hele landet. Nor Freeski er også representert i de fleste skikretser med eget Freeski /Freestyle råd.

NSF ønsker at freeski skal være en stor lidenskapelig og innovativ familie som inkluderer hele freeski miljøet enten du trener, konkurrer , filmer, er crew eller bare kjøre med kompisene i parken.

Hvorfor være organisert i en freeski gruppe, klubb?

I klubb kan samhold og aktivitets utvikling dyrkes i lag med barn, ungdom og voksne med samme interesse. Klubben kan legge tilrette for trygg aktivitet og konkurranser, den har de beste forsikringene for alle som også er et krav om du vil konkurrere. Klubben kan gi deg kompetanse og utvikling gjennom gode kurs på alle plan.

Hvordan starte klubb?

Kompetanse er viktig og utfordrende for alle i miljøet. vi vil utvikle og tilby kurs på flære arenaer innenfor vår innovative freeski familie.

Anlegg og tilrettelegging er grunnpilaren for å utføre god og trygg aktivitet på alle plan. NSF anleggskonsulenter bistår med planer, utvikling av parker, hopplinjer, vannhopp og sommer settups . Vi jobber stadig med planer og bygging av freeski anlegg fordelt over hele landet. Har klubben deres planer og ideer, kontakt eivind@skiforbundet.no

NSF - Nor Freeski