Grunnlisens og utvidet lisens

Grunnlisensen er for deg som går de fleste skirenn gjennom året. En årslisens gir deg startberettigelse i alle konkurranser approbert av Norges Skiforbund i en sesong, og som forsikrer deg under trening og konkurranser.

- DU HAR ALDRI HATT ÅRSLISENS ELLER HAR HATT ÅRSLISENS FOR FLERE SESONGER SIDEN, MEN ØNSKER DET NÅ:

Ta kontakt med klubben du er medlem i eller ønsker å ha medlemskap i direkte. Klubben sørger for at betalingsinformasjon sendes på e-post til deg når du er registrert som betalt medlem og aktiv utøver. På din side på www.minidrett.no, vil betalingsinformasjonen ligge.

- DU HADDE ÅRSLISENS I FJOR OG ØNSKER DET SAMME I ÅR:

Logg deg inn på Min idrett. Her vil du finne betalingsinformasjon og du kan betale online eller ved bruke av KID. På din side på www.minidrett.no, finner du ditt lisensbevis. Skriv ut lisensbeviset og ta det med deg på skirennene i vinter. Hvis det er et par år siden du hadde lisens, ta kontakt med klubben din, slik at de kan sette din skilisens aktiv igjen.

- UTVIDET ÅRSLISENS

Du kan også utvide grunnlisensen til utvidet årslisens i Min Idrett under lisenser ved å betale differansen mellom lisensene. Forsikringsdekningene blir med dette betydelig bedre. Se tabell nedenfor. Kid og kontonummer finner du i Min Idrett under lisens

Årslisens  Utvidet årslisens
Alpint   1900 kr