Se Equinor norgescup direkte på SKI-TV

Se helgas Se Equinor norgescup for seniorer i langrenn fra Nes på Romerike direkte på SKI-TV fredag, lørdag og søndag.

GÅ TIL SENDINGEN PÅ SKI-TV

Bortsett fra WC-troppen til Otepää og U23-troppen til Lahti, stiller stort sett resten av norgeseliten på startstreken på Nes til helga. Det er påmeldt i underkant av 300 seniorløpere til helgas Equinor norgescup hvorav flere fra Sverige. Startfeltet på Nes er meget bra, og blant deltakerne finner vi løpere som har gått verdenscup for både henholdsvis Norge og Sverige i årets sesong.

Det er Norges Skiforbunds Asgeir Moberg som er kommentator for sendingene. Det er Norges Skiforbund som produserer helgas sending fra Equinor norgescup.

Program med sendetider, Equinor norgescup, Nes
Fredag 18. januar: Sprint fri teknikk, finaler fra kl. 13:10-15:10
Lørdag 19. januar: 5/10 km klassisk, kl. 11:00-14:00
Søndag 20. januar: 10/15 km fri teknikk, kl. 10:00-13:00