Ingvild Bretten Berg (generalsekretær Norges Skiforbund), Rolf Bryn (rennleder) og Erik Røste (skipresident).

Rjukan ble årets arrangør

Fjellguten Skilag ble kåret til årets arrangør i telemark for gjennomføringen av årets VM på Rjukan.

Prisen ble utdelt i forbindelse med helgas arrangør- og anleggsseminar i Norges Skiforbund på Gardermoen.

Begrunnelse: Arrangøren har gjennom en årrekke siden det første WC-rennet i 2003 satt standarden for hvordan telemark-renn skal gjennomføres. Under årets VM viste arrangøren at god planlegging og mange erfarne folk i arrangørstaben gjorde det mulig gjennomføre 4 meget gode renn under til dels utfordrende forhold. Mange av de frivillige har vært med siden starten, men arrangøren er også flinke til å engasjere nye hvert år.

Fjellguten Skilag har alltid brukt arrangementet til å skape lokalt engasjement, og har for eksempel fast tradisjon med aktivitetsdag for skolebarn i området. Det er alltid folkefest på Gaustablikk når det er WC-renn – årets VM-arrangement var absolutt intet unntak.