Fjell

Velkommen til breddesamling i desember!

NSF Telemark inviterer til to breddesamlinger i desember. En i Valdres 8.-10. desember, og en på Haukeli 15.-17. desember.

Valdres

På Valdres alpinsenter 8. – 10. desember har vi holdt av en del senger på Danebo Kongsgaard som ligger flott til på toppen av skisenteret. Bli med på en helg med stor vekt på å ha det gøy sammen, enten det er på ski på dagen eller på hotellet om kvelden!

Dersom vi får lov, vil vi sette løype for de som ønsker å trene litt porter – kanskje vi til og med gjennomfører et lite renn. Ellers vil skiaktivteten være fritt organisert, hvor utøverne kan leke og kose seg på ski på egen hånd.

Priser

Overnatting: 480,- pr person pr døgn. Dette inkluderer to retters middag lørdag, samt frokost og selvsmurt matpakke lørdag og søndag.
Heiskort: Aktive til og med 15 år: 170,-. Aktive 16 år og eldre: 210,-. Voksne får 20% rabatt (ordinær pris på todagerskort er 630,-).

Dersom dere har lyst til å være med på dette, meld dere på ved å følge linken under. OBS. begrenset plass, så vær snar! Påmeldingsfrist fredag 17. november (ingen garanti for at det er ledig plasser helt til påmeldingsfrist, så her er det førstemann til mølla som gjelder).

Meld meg på!

Haukeli

I tradisjonen tru inviterer også klubbane i telemark til telemarksamling før jol. I år blir det altså 15.-17.desember og me prøvar oss på ny stad, Haukelifjell. Derfor blir det ingen tur på Rjukanbadet denne gong, men truleg betre snoforhold og fleire, flotte bakkar. Me har med oss «Telemarknedslaget», ein hengar full av telemarkutstyr for vaksne og barn, så det blir gratis utlån av utstyr til dei som ynskjer å teste telemark. Her er det altså gode moglegheiter til å be med seg nye familiar eller personar. I tillegg blir det med ein gjeng med trenarar.

Ankomst fredag kveld og overnatting på Haukelifjell sine hytter, telemarksvingar og kanskje nokon hopp laurdag og sundag og felles mat på laurdagskvelden. Endeleg program kjem når påmeldingane er gjort.

Priser

Eigenandelen blir ca. kr 900 - 1100 pr. pers (kjem an på kor godt me fyller opp hyttene) som dekker heiskort to dagar og overnatting fredag og laurdag, vasking og felles middag på laurdagskvelden.
Brødmat til frukost og lunsj/niste samt bading må kvar hytte/enkelt dekke sjølv.

Haukelifjell kan de lese om her.

Påmelding skjer per e-post til tarjei@morgedal.com innan fredag 1.desember om du/de vil vera med.

NIF-EPI03, 03
NSF