Treningssamling (barmark) for langrennsløpere i TVSK

Oseberg Skilag inviterer alle langrennsløpere født i 2008/2009 fra TVSK til treningssamling med overnatting i Tønsberg. ”Vi skal utvikle idrettsglede og skape vennskap på tvers av klubbgrensene” Programmet foregår fra lørdag 16:00 - søndag ca. 12:30. Vi oppfordrer alle som vil delta på samlingen til å løpe "Moa-løpet" i Stokke i forkant av samlingen. På samlingen vil vi ha et supert trenerteam bestående av Jørgen Aukland, Anders Aas og Patrick Flaatten. Påmelding innen tirsdag 8. oktober til osebergskilag@gmail.com. Husk å oppgi fullt navn på deltaker, årsklasse og klubb, samt navn og telefonnummer til pårørende. Pris for samlingen: 350,- per barn. Betaling for deltagelse må finne sted ved tidspunkt for påmelding, og betaling skjer via VIPPS til Oseberg Skilag (kjøp og betal – søk opp «Oseberg Skilag eller bruk vipps-nummer 136252). Ved spørsmål kan Marit Skiaker (90599683) eller Christian Berg (99446699) kontaktes.

• Når: 19.10 - 20.10.2019
  • Oppstart: 16:00