Husk smørevettreglene!

På Vårmøtet til NSF Langrenn i mai 2017 ble det vedtatt regler for opphold og bruk av smørefasiliteter ved NSF arrangement.

Foto: Rjukan Alpint

Invitasjon til alpinsamling på Rjukan

I henhold til vedtatte samlingsplan for skikretsen, inviteres det til samling på Gausta Skisenter 22.-24.november. Tema for samlingen er skiteknisk trening innenfor disiplinene storslalåm og slalåm.

Trenerkurs Alpint for Funksjonshemmede

Norges Skiforbund inviterer til Trenerkurs Alpint for funksjonshemmede 1. Kurset er et praktisk rettet kurs på 16 timer, som gir en grunnleggende og enkel innføring i skiaktivitet for funksjonshemmede. Gjennom konkrete og praktiske eksempler viser kurset hvordan man kan tilrettelegge for utvikling og lystbetont aktivitet.

Alpinsamling Rjukan 14-18/11

Tema for denne samlingen er skiteknisk trening innenfor disiplinene storslalåm og slalåm, oppdatert med deltakere og plan

Høstmøte Telemark og Vestfold skikrets

Telemark og Vestfold Skikrets inviterer til høstmøte, onsdag 13. november kl 18, på Skagerak Arena i Skien. Grenene holder sine fagmøter i etterkant av fellesmøtet.

se flere nyheter
NIF-EPI03, 03