Alpinsamlingar 2020-2021

Informasjon om Sogn og Fjordane Skikrins sine alpinsamlingar sesongen 2020-2021 er oppdatert 28.10.2020.

NM Hopp Normalbakke

Fredag deltek Johannes Årdal (Jølster IL) i NM Normalbakke i Midtstulia, og dette vert 15-åringen sitt andre NM for seniorar.

Kongens fortjenstmedalje

Per Birger Lomheim (Hafslo IL) er tildelt Kongens fortjenstmedalje for sitt årelange engasjement og frivillige arbeid for idretten og skiidretten.

Aktivitetsmidler til Paraidrett

Norges Skiforbund utlyser breddemidler til aktivitet for mennesker med funksjonsnedsettelser for sesongen 20-21 Søknadsfrist 25. november 2020

Løypeseminar 2020

Grunnet Covid-19 situasjonen, har Skiforeningen og Norges Skiforbund besluttet å gjennomføre årets LØYPESEMINAR som et webinar.

Seier i norgescup hopp

Johannes Årdal (Jølster IL) og Torje Seljeset (Hornindal IL) imponerte i helga med seier og pallplass under norgescup i hopp i Granåsen.

Klart for Telenor-karusellen

Nærmere 90.000 gutter og jenter i alderen 8-12 år får idrettstilbud gjennom Telenors samarbeid med Skiforbundet i vinterhalvåret. Dette er et viktig tiltak for å utvikle idrettsferdigheter, og det foregår i trygge omgivelser i koronaepidemien.

Kompetanseturne OLT Vest

Olympiatoppen Vest inviterer til Kompetanseturne 2020 i Sogn og Fjordane. Først ut er Sogndal 22. oktober og vidare i Førde 23. oktober.

Samfunnsansvar gir endring i sesongplanene

- Vi skal drive bærekraftig, både i et større samfunnsperspektiv og innad i vår egen langrennsverden, sa langrennskomiteleder Torbjørn Skogstad i sin innledning på langrenns Høstmøte. - I stedet for å tøye grenser må vi hele tiden ha i bakhodet at en smittespredning i forbindelse med våre arrangement kan ha store samfunnsmessige konsekvenser, og i tillegg være totalt ødeleggende for en idrettsutøvers karriere, fortsetter Skogstad. Vi må derfor alltid vurdere ønsket om å samle mange utøvere til gode konkurranser opp mot risiko for å spre smitte. Dette er bakgrunnen for endringene i sesongplanene for 2020/2021.

Plastmeisterskap i hopp

Kommande helg skal Johannes Årdal (Jølster IL) prøve seg på mot senioreliten i det nasjonale Plastmeisterskapet i hopp i Granåsen.

Treningssamling for ungdom

Er du mellom 12 og 19 år (f. 2008-2001) og har lyst å bli med på treningssamling på tvers av idrettar og med topp trenarkrefter?

Fjord1 samling Førde

Laurdag 17. oktober er det klart for Fjord1 Alpinsamling barmark i Førde. Informasjon er oppdatert 15.10.2020.

Enivest rulleskirenn

Søndag 11. oktober er det klart for Enivest rulleskirenn på Langeland med Førde IL Langrenn som arrangør. Informasjon er oppdatert 10.10.2020.

Enivest Skiskule - avlyst

Som følgje av den lokale- og regionale utviklinga i høve til smittespreiing, har Gjøran Tefre, i samarbeid med Sogn og Fjordane Skikrins og Førde IL, valt å avlyse årets versjon av Enivest Skiskule.

Haustmøtet 2020

Laurdag 24. oktober inviterer Sogn og Fjordane Skikrins til Haustmøte i Førde og Idrettens Møteplass.

NOR Freeski Jentecamp Oktober 2020

NOR Freeski Jentecamp er tilbake! Denne gangen arrangerer vi lokale jentecamper på åtte ulike destinasjoner rundt om i Norge. Meld deg på og bli med på moroa!

Ny periode for skilisens

Årslisens for hver sesong varer fra 1. oktober til 30. september, og gjelder fra betalingsdato. Med skilisens får du den beste forsikring ved idrettsskade både i trening og i konkurranse. Her kan du se de ulike lisenstypene.

FIS-registrering Alpint

Frist for inn-/ utmelding av FIS-liste alpint til sesongen 2020-2021 er 25. september 2020. Informasjon er oppdatert 26.09.2020.

Miljøsamling Langeland

Søndag 27. september er det klart for miljøsamling ved Langeland Skisenter. Informasjon er oppdatert 25.09.2020.

Norgescup Hopp Lillehammer

Kommande helg skal Johannes Årdal (Jølster IL) og Torje Seljeset (Hornindal IL) delta i norgescup hopp på Lillehammer.

Breddesamling i Oslo/Lørenskog

VIKTIG INFO: Den planlagte breddesamlingen i månedsskifte september/oktober blir flyttet til Oslo/Lørenskog. Dato for samling blir 1. til 4. oktober. Meld deg på her.

Flere skiutøvere på toppidrettslisten

Antidoping Norge (ADNO) har definert en toppidrettsutøverliste. Denne listen danner utgangspunkt blant annet for hvilke utøvere som har behov for et forhåndsgodkjent medisinsk fritak. Listen blir fra 1 oktober utvides til å omfatte 4700 utøvere, mot fra før cirka 2000 utøvere.

Krinssamling Sogndal

Det er klart for ei tøff haustsamling når krinslaget i langrenn samlast i Sogndal og Hodlekve 10.-13. september.

Fjord1 samling Førde

Laurdag 12. september er det klart for Fjord1 Alpinsamling barmark i Førde. Samlinga er i samarbeid med Førde IL. Informasjon er oppdatert pr. 09.09.2020.

Sesongopning kombinert

Kommande helg er det klart for sesongopning i kombinert på Lillehammer for Torje Seljeset (Hornindal IL).

Fjord1 samling september

17.-20. september er det klart for Fjord1 Alpinsamling på Folgefonna. Informasjon er oppdatert pr. 04.09.2020.

FIS-registrering Langrenn

Det er tid for inn- og utmelding av FIS-liste langrenn. Frist for inn-/ utmelding er 1. september 2020. FIS-lista er oppdatert pr. 07.09.2020.

Bileter Ullsheim-samling

Laurdag var 40 unge langrennsløparar samla på miljøsamlinga på Ullsheim. Sjå bileter frå samlinga.

Miljøsamling Ullsheim

Laurdag 29. august er 40 unge langrennsløparar klare for miljøsamling på Ullsheim. Informasjon er oppdatert pr. 27.08.2020.

Søk om lokale midler i langrenn

Norges Skiforbund – langrenn har fått bevilgning på en halv million kroner som skal brukes til tiltak lokalt, - i klubber og nærmiljøer og med god geografisk spredning.

Ny god helg av Tefre

Gjøran Tefre (Førde IL) viser gode takter før kommande vinter, og hevda seg i toppen under Toppidrettsveka på rulleski i helga.

Norgescup hopp og kombinert

Kommande helg skal Johannes Årdal (Jølster IL) og Torje Seljeset (Hornindal IL og Markane IL) delta på norgescup i hopp og kombinert i Midtstua, Oslo.

Krinssamling Markane

13.-16. august er det klart for samling i Markane og Ullsheim for krinslaget i langrenn. Samlinga vert gjennomført i lag med Møre og Romsdal sitt krinslag.

Sterk innsats på Blinkfestivalen

Dei to Team Vest-løparane Gjøran Tefre (Førde IL) og Jon Rolf Skamo Hope (Hyen IL) viste solid form med sterke prestasjonar på rulleski under Blinkfestivalen i helga.

Fjord1 samling Juvass

13.-16. august er det klart for Fjord1 Alpinsamling på Juvass. Informasjon er oppdatert pr. 10.08.2020.

Barmarksamlinger for utviklingshemmede

Det blir litt endringer i år - det blir regionale samlinger på barmark. Nittedal; 5.-6. september - Selbu: utsatt til oktober pga lokale tiltak i forbindelse med Covid-19. Denne saken er oppdatert 20.08.20

God sommar!

Skikrinsen ynskjer alle ein god sommar og minner om at krinskontoret er feriestengt i perioden 30. juni - 2. august.

Krinslaget 2020-2021

Krinslaget i langrenn 2020-2021 er snart klar for si første samling. Sjå kven som er med på sesongens krinslag og impulslag.

Husk rulleskivettreglene

Rulleskisesongen er godt i gang, og vi minner om rulleskivettreglene som er utarbeidet av Norges Skiforbund i samarbeid med Norges Skiskytterforbund, Statens vegvesen, Trygg Trafikk.

Samordnet rapportering 2020

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering i KlubbAdmin. Husk at fristen for NSFs klubber er utsatt til 15. mai på grunn av koronasituasjonen, men fristen for NIF og alle idrettslag var 30. april.

Status kretskontor

På grunn av covid-19 og full stans av aktivitet innanfor idretten, har Norges Skiforbund permittert administrasjonen i skikretsen inntil vidare (oppdatert 20.05.2020).

Hovedside om koronaviruset

NSF følger situasjonen nøye. For øvrig viser vi til myndighetenes anbefalinger. Fra 7. mai er NSFs nye koronavettregler klare.

Langrennssportens venner redder regionlagene

To millioner friske kroner sikrer drift av fem regionlag i langrenn ut 2020. Én million kroner utbetales fra Langrennssportens Venner (LSV) fordelt på fem regionlag i henholdsvis Nord-Norge, Midt-Norge, Innlandet, Vest og Oslofjord.

Søk om kompensasjon!

Lotteri- og stiftelsestilsynet har åpnet for å søke kompensasjon for korona-avlyste, utsatte og stengte arrangementer i mars og april. Søknadsfristen er 21. april.

Og vinneren ble...

FRA MORGEDAL TIL LA GRAVE: Fikk du med deg hvem som stakk av med sammenlagtseier i det 2529 kilometer lange løpet mellom Telemarklandslaget og Satsningsgruppa?

Vårmøtet vert ikkje avvikla

Styret i Sogn og Fjordane Skikrins har vedtatt at Vårmøtet 2020 ikkje blir avvikla, med bakgrunn i situasjonen med koronaviruset.

Skilisens - Egentrening

Nå står vi midt oppe i en situasjon hvor all organisert aktivitet er stoppet. Det er imidlertid viktig at utøvere fortsetter å trene.

SSF Cup 2020

SSF Cupen i langrenn for 2020 er no avslutta. Det vart mange gode duellar i løypa og kjekke arrangement, sjølv om det vart ei brå avslutning av sesongen. SSF Cup 2020 samanlagt.

Idrettens Hus held stengt

På bakgrunn av helsemyndigheitene sine føringar i koronasituasjonen held Idrettens Hus i Førde stengt frå fredag 13. mars.

Aktivitetsdag Langeland avlyst

Aktivitetsdagen ved Langeland Skisenter for personar med utviklingshemming laurdag 14. mars er dessverre avlyst grunna for få påmeldte.

Aosarennet 2020 avlyst

Aosarennet 2020, som skulle avviklast søndag 15. mars, er avlyst grunna koronavirus-situasjonen.

Sveits og Frankrike er avlyst

Verdenscupavslutningen i Sveits er avlyst som følge av korona. Sportssjef har i samråd med Telemarkskomitéen besluttet at Norge ikke deltar på Junior-VM i Frankrike.

SPV Alpinsamling Harpefossen AVLYST

AVLYST! Laurdag 14. mars inviterer Sogn og Fjordane Skikrins til SPV Alpinsamling for U10-U16 i Harpefossen Skisenter. Informasjon er oppdatert 12.03.2020.

Sognefjordrennet 2020

Laurdag 4. april ynskjer Syril IL velkommen til årets råaste skileik, Sognefjordrennet i Leikangerfjella, eit arrangement for heile familien.

NM Fjelltelemark 2020

Syril IL skal kommande sesong arrangere NM i fjelltelemark. Arrangementet går av stabelen i samband med det tradisjonsrike Kjeringi Open laurdag 18. april.

Gull i NM Telemark

Guro Helde Kjølseth (Luster Telemarkklub) tok gull i NM i klassisk telemark på Bjorli i helga.

Fjord1 Young Attacking Vikings

Sogn og Fjordane Skikrins, i samarbeid med alpingrupper og skisenter, inviterer også i år til Fjord1 Young Attacking Vikings.

Se bildene fra NM og NC på Bjorli

Den 07. og 08. mars ble det arrangert NM og NC i Klassisk telemark på Bjorli. Se bildeserie fra helgen her, tatt av fotograf Morten V. Eriksen.

Bilhuset Førde KM SG/SC AVLYST

AVLYST! Søndag 15. mars inviterer Haugen IL Alpin til Bilhuset Førde KM i super-G og KM i superkombinasjon ved Harpefossen Skisenter.

SSF Cup 2020

SSF Cupen i langrenn er oppdatert etter SSF Cup på Eid 8. mars. SSF Cupen 2020 vert avslutta med finale på Langeland 22. mars.

Ei kjekk Kollen-helg

I helga fekk fire langrennsløparar frå Sogn og Fjordane ei kjekk oppleving i Holmenkollen, der dei fekk vere tett på verdscuprenna og delta på Kong Haralds Ungdomsstafett.

Topp 10 i junior-VM

Andrine Mårstøl (Haugen IL) køyrde søndag inn til ei ny god plassering i junior-VM med 10. plass i super-G.

SFE KM Hopp og Kombinert

Laurdag avvikla IL Veten SFE KM i hopp og kombinert under fine forhold i Bjørkelibakkane ved Nordfjord Fritidssenter. Resultatservice.

Bilhuset Førde KM i Blomlia

Det var god stemning og tette duellar då Førde IL arrangerte Bilhuset Førde KM i storslalåm og slalåm i Sunnfjord Skisenter, Blomlia på laurdag. Resultatservice.

6. plass i Austerrike

Andreas Strand (Jølster IL) held fram med gode renn i slalåm og køyrde laurdag inn til ein sterk 6. plass i FIS-renn i Austerrike.

7. plass i junior-VM

Andrine Mårstøl (Haugen IL) køyrde laurdag inn til ein flott 7. plass i utfor under junior-VM i Narvik.

SFE KM Hopp og Kombinert

Laurdag 7. mars inviterer IL Veten til SFE KM i hopp og kombinert i Bjørkelibakkane ved Nordfjord Fritidssenter.

Fjord1 Rekrutteringssamling

Søndag 8. mars inviterer Sogn og Fjordane Skikrins Alpint til Fjord1 Rekrutteringssamling i Sunnfjord Skisenter, Blomlia. Samlinga er open for alle aldersklassar.

13. plass i verdscup sprint

Gjøran Tefre (Førde IL/ Team Veidekke Vest) gjekk onsdag inn til ein 13. plass under verdscupsprinten på Konnerud.

6. plass på Hope i U23-VM

Hyaren Jon Rolf Skamo Hope gjekk torsdag inn til ein sterk 6. plass i U23-VM på 30 km fellesstart i friteknikk.

Klart for junior-VM i Narvik

Det er klart for junior-VM i alpine grener i Narvik. Arrangementet skal gå fra 5. til 14. mars, og samler cirka 300 unge skiløpere fra 43 nasjoner. Se mesterskapet LIVE

SSF Cup, Eid IL

Søndag 8. mars inviterer Eid IL til SSF Cup i langrenn ved Fellesanlegget Tua.

12. plass i U23-VM

Jon Rolf Skamo Hope (Hyen IL/ Team Veidekke Vest) gjekk tysdag inn til ein 12. plass på 15 km klassisk under U23-VM i tyske Oberwiesenthal.

Hovudlandsrenn Alpint

Hovudlandsrennet 2020 i alpint går av stabelen på Geilo og Ål i perioden 30. mars-5. april. Informasjon om skikrinsen sitt fellesopplegg er oppdatert 03.03.2020.

Telenorleikane 2020

Telenorleikane 2020 i alpint vert avvikla i Norefjell 26.-29. mars. Informasjon om skikrinsen sitt fellesopplegg er oppdatert 03.03.2020.

Solid av Mårstøl i E-cup

Andrine Mårstøl (Haugen IL) køyrde inn til ein sterk 15. plass i slalåm under europacup i Tyskland i helga.

Resultat Kalsetrennet 2020

Søndag vart Kalsetrennet arrangert for 47. gong under flotte forhold på Langeland. Raskaste dame var Ane Brekke (Førde IL) og raskaste herre André Haugsbø (Gaular IL).

FIS Jølster 2020

28. februar til 1. mars arrangerer Jølster IL Alpin FIS-renn i slalåm for 11. gong i Jølster Skisenter.

Gode renn under FIS Oppdal

Juniorløpar Sindre Myklebust (Sogndal IL) køyrde inn til ein sterk 9. plass og 14. plass i storslalåm under FIS Oppdal.

Topp 5 i USA

Åge Solheim (Haugen IL) køyrde måndag inn til ein 5. plass under eit universitetsrenn i Park City i USA.

Innspill til nytt strategidokument

På Skitinget i Ålesund, 6.-7.juni 2020, skal det behandles og vedtas et nytt strategidokument for neste fireårsperiode. I den sammenheng ønsker vi innspill på foreløpig utkast.

SSFkarusell Langeland

Laurdag 22. februar avvikla Førde IL og Gaular IL SSFkarusell i langrennscross ved Langeland Skisenter.

Kalsetrennet 2020

Søndag 1. mars ynskjer langrennsgruppa i Førde IL velkommen til det tradisjonsrike Kalsetrennet. Merk at arrangementet inngår i SSF Cup for rekrutt (11-16 år).

Endring SSF Cup 29. februar

Hyen IL har måtte seie ifrå seg SSF Cup i langrenn laurdag 29. februar grunna rådande forhold ved Høgdene skianlegg. SSF Cup for rekrutt (11-16 år) inngår i staden i Kalsetrennet søndag 1. mars.

Resultat Honndalsrennet

Søndag gjekk det tradisjonsrike Honndalsrennet av stabelen for 49. gong under fine skiforhold. Resultatservice.

Ny medalje til Torje

Torje Seljeset (Markane IL) held fram med å imponere på Hovudlandsrennet og tok ein flott bronse i kombicross laurdag.

13. plass i europacupen

Andrine Mårstøl (Haugen IL) held fram med gode plasseringar i europacupen og fredag vart det ein sterk 13. plass i kombinasjon.

Sølv i Hovudlandsrennet

Torje Seljeset (Markane IL) tok fredag ein flott sølvmedalje i kombinert under Hovudlandsrennet på Nybygda.

SPV Alpinsamling Harpefossen

29. feb.-1. mars inviterer Sogn og Fjordane Skikrins til SPV Alpinsamling for U12-U16 i Harpefossen Skisenter. Informasjon er oppdatert 21.02.2020.

Klart for FIS Jølster

Onsdag hadde FIS-gjengen i Jølster IL Alpin planleggingsmøte og er klare for FIS Jølster 28. februar til 1. mars.

Sparebanken Vest stipend

I Sogn og Fjordane Skikrins sin samarbeidsavtale med Sparebanken Vest er det lagt til rette for å søke på utøvarstipend for utøvarar innan alpint frå Sogn og Fjordane.

Junior NM langrenn

Junior NM i langrenn går av stabelen på Beitostølen 13.-15. mars. Informasjon om skikrinsen sitt fellesopplegg er oppdatert 19.02.2020.

Hovudlandsrenn nordisk

Kommande helg er det duka for Hovudlandsrenn i nordiske greiner på Nybygda og Lierberget, Brummunddal/Hamar. Sogn og Fjordane stiller med ein stor tropp.

SPV AlpinCup, Førde IL

Førde IL inviterer til Sparebanken Vest AlpinCup i storslalåm søndag 23. februar i Jølster Skisenter.

Uttatt til U23-VM

Jon Rolf Skamo Hope (Hyen IL) er tatt ut til U23-VM i langrenn i Tyskland i månadskifte februar/ mars.

Uttatt til junior-VM

Andrea Fiskaa Haugen (Luster Telemarkklubb) og Sara Felde Liljedal (Syril IL) er tatt ut til junior-VM i telemark i Frankrike i slutten av mars.

Gode norgescuprenn av Hope

Jon Rolf Skamo Hope (Hyen IL/ Team Veidekke Vest) gjekk inn til 12. og 13. plass under norgescup for senior i langrenn på Gålå i helga.

Norgescup i Holmenkollen

I helga var mange av langrennsløparane i Sogn og Fjordane Skikrins i aksjon under Norgescup for junior i Holmenkollen. Sjå alle lokale resultat.

4. plass i FIS-renn

Andreas Strand køyrde inn til ein 4. plass i slalåm under FIS-renn i Oslo søndag.

Ny flott plassering av Torje

Torje Seljeset (Markane IL) fekk ei ny flott plassering under FIS Youth Cup i kombinert i Knyken med ein 5. plass i søndagens konkurranse.

Sterk innsats i FIS-renn

Juniorløpar Sindre Myklebust (Sogndal IL) hevda seg godt i FIS-renn i Oslo med 14. plass i storslalåm.

SPV Alpinsamling Hodlekve

Laurdag 15. februar er det klart for SPV Alpinsamling for U12-U16 i Sogndal Skisenter, Hodlekve. Informasjon er oppdatert 13.02.2020.

Honndalsrennet 2020

Søndag 23. februar inviterer Hornindal IL til Honndalsrennet 2020. Honndalsrennet er eit turrenn som i år blir arrangert for 49. gong.

Hovudlandsrenn langrenn

Hovudlandsrennet i langrenn går av stabelen i Nybygda, Brummundal, i perioden 21.-23. februar. Informasjon om skikrinsen sitt fellesopplegg er oppdatert 21.01.2020.

3. plass i FIS-renn

Elias Helle Felde (Breimsbygda IL) køyrde inn til ein sterk 3. plass i slalåm under FIS-renn på Kongsberg laurdag.

SPV AlpinCup SL, Jølster IL

I helga vart Sparebanken Vest AlpinCup og felles kvalik.renn med Hordaland Skikrets arrangert i Jølster Skisenter med Jølster IL som arrangør. Resultatservice slalåm søndag.

Flott debut i verdscup

Trym Dalset Lødøen debuterte fredag med ein flott 7. plass for junior i verdscup randonee i Tyskland.

SPV AlpinCup, Sogndal IL

Sogndal IL inviterer til Sparebanken Vest AlpinCup i slalåm søndag 16. februar i Sogndal Skisenter, Hodlekve.

UTSTYRSORDNINGEN 2019

Det er nå klart for en ny søknadsrunde. Ordningen omfatter utstyr kjøpt i 2019. Med fakturadato i 2019. Søknadsfristen er 4. mars 2020.

Tverrfjelldilten 2020

Søndag 9. februar inviterer Markane IL til Tverrfjelldilten 2020 på Ullsheim. Rennet er seedingrenn til Birkebeinerrennet 2020, og inngår også i SSF Cup for junior.

SFE krinsrenn hopp avlyst

SFE krinsrenn i hopp, som opprinneleg skulle avviklast i Kvamsbakkane på Hafslo laurdag 8. februar, er avlyst grunna manglande snøtilhøve.

Flere deltagere på Solan

For første gang på flere år var det en gledelig økning i deltakerantallet på Solan Gundersen Vinterleker på Alvdal.

SPV AlpinCup, Jølster IL

Laurdag 8. og søndag 9. februar inviterer Jølster IL til Sparebanken Vest AlpinCup i Jølster Skisenter. Informasjon er oppdatert 05.02.2020.

SSF Cup, Sogndal IL

SSF Cup i langrenn, som opprinneleg skulle avviklast under Kleivanerennet, vert flytta til Sogndal Skisenter, Hodlekve og arrangert av Sogndal IL laurdag 8. februar.

Kleivanerennet 2020 utsett

Kleivanerennet 2020 er utsett inntil vidare grunna rådande forhold ved Kleivane Skisenter. Sogndal IL tek over SSF Cup kommande laurdag 8. februar.

Flott innsats i Ungdoms-OL

Langrennsløparen Hjalmar Michelsen (Syril IL) representerte Danmark under Ungdoms-OL i Lausanne med fine prestasjonar og nyttige erfaringar.

Kaja og Sivert ble beste norske

SAMÖENS: Kaja Bjørnstad Konow og Sivert Hole kjørte inn til beste norske resultat i sprinten fredag. Nå gleder de seg til å briljere i verdenscupen på hjemmebane.

Sogn og Fjordane-leikane

Laurdag 1. februar er det klart for Sogn og Fjordane-leikane 2020 i Sogndal Skisenter - Hodlekve, eit arrangement på tvers av alle greinene i Sogn og Fjordane Skikrins.

Norgescup i Førde avlyst

Norgescup i langrenn i Førde 14.-16. februar er avlyst. Årsaka er manglande snøtilhøve, og værprognosane for første del av februar gjev heller ikkje von om særleg med snø.

Aktivitetsdag Vinter 2020

13. februar inviterer NAV Hjelpemiddelsentral, Høgskulen på Vestlandet og Sogn og Fjordane Skikrins til Temadag aktivitetshjelpemiddel vinter.

FIS-siger og europacup

Andreas Strand vann tysdag FIS-renn i slalåm i Sverige, og er utteken til europacup i Sveits kommande fredag og laurdag.

SPV Alpinsamling Hodlekve

1.-2. februar er det klart for SPV Alpinsamling i Sogndal Skisenter, Hodlekve. Samlinga er open for U10-U16. Informasjon er oppdatert 29.01.2020.

Bli med på økt med krinslaget

Laurdag 1. februar inviterer skikrinsen til ei inspirerande treningsøkt med krinslagstrenarane i langrenn for utøvarar i alderen 12-16 år i Sogndal Skisenter, Hodlekve.

Prøv telemark i Ål Skisenter

Den 1. og 2. februar kommer Telemarknedslaget til Ål Skisenter. Her kan du låne telemarkutstyr gratis, få nybegynnerkurs og ha det moro på telemarkski.

NM 2020 Konnerud

30. januar til 2. februar går NM i langrenn 2020 av stabelen på Konnerud.

Resultat Bavallsrennet

Laurdag og søndag avvikla Sogn og Fjordane Skikrins og Hordaland Skikrets felles kvalik.renn i samband med Bavallsrennet på Voss.

Resultat SSF KM Klassisk

Under fine forhold vart SSF KM Klassisk arrangert ved Sogndal Skisenter - Hodlekve søndag. Resultatservice.

Resultat SSF KM Sprint

Det vart mange tette duellar under SSF KM Sprint i klassisk på Seimsåsen laurdag. Resultatservice.

Sterk innsats i junior-NM

Elias Helle Felde (Breimsbygda IL) køyrde inn til 4. plass i utfor og 5. plass i super-kombinasjon under NM U18 på Hafjell denne veka.

9. plass i europacup

Andrine Mårstøl køyrde fredag inn til ein sterk 9. plass i europacuprennet i slalåm i Sveits.

SSF KM Sprint

Laurdag 25. januar inviterer ÅTIL og IL Jotun til SSF KM Sprint i klassisk ved Seimsåsen Aktivitetssenter. Informasjon er oppdatert 23.01.2020.

SSF KM Klassisk

Søndag 26. januar inviterer Sogndal IL til SSF KM i klassisk ved Sogndal Skisenter, Hodlekve.

FIS Fartsuka på Hafjell

FIS Fartsuka på Hafjell vert arrangert 22.-26. januar med innlagt NM junior U18 i utfor, super-G og super-kombinasjon.

Sammen om de store prestasjonene

Olympiatoppen Vest inviterer til fellesmøte på Skei tysdag 28. januar for å bli betre kjent med toppidretten i fylket og tankar for framtida.

Kombilekene 2020

NSF kombinert og Tolga IL inviterer til Kombilekene 24.-26. januar 2020. Et av årets høydepunkt i kombinert.

Bronse i junior-NM

Sindre Myklebust (Sogndal IL) tok i helga bronse under NM U18 i slalåm på Norefjell.

Resultat SSF Cup Klepparennet

Under fine forhold vart SSF Cup Klepparennet avvikla ved Sogndal Skisenter laurdag med Syril IL som arrangør. Resultatservice.

Gull og sølv i Veteran-OL

Hopparar frå Sogn og Fjordane Skikrins sikra seg både gull og sølv i OL for veteranar i Innsbruck denne veka.

SSF Cup Klepparennet 2020

Laurdag 18. januar inviterer Syril IL til SSF Cup Klepparennet 2020. Rennet vert avvikla ved Sogndal Skisenter, Hodlekve, grunna rådande løypeforhold ved Kleppa Skisenter. Informasjon er oppdatert 15.01.2020.

Korte kurs i klubb

Ynskjer di skigruppe eit kurs gjennomført på ein kveld for å skape enno betre skiaktivitet?

SPV Alpinsamling Hodlekve

Søndag 19. januar inviterer Førde IL i samarbeid med Sogndal IL til SPV Alpinsamling i Sogndal Skisenter, Hodlekve. Samlinga er open for alle aldersklassar.

Siger og pallplass i telemark

Sara Felde Liljedal (Syril IL) vann sprinten i norgescup i telemark i helga, medan Andrea Fiskaa Haugen (Luster Telemarkklubb) fekk to pallplassar.

På pallen i USA

Åge Solheim køyrde i helga inn til tre pallplassar i universitetsrenn i Aspen/Highlands i USA.

ECO-cup Oslo

Kommande helg deltek alpinistar frå Sogn og Fjordane Skikrins på ECO-cup i Oslo for U14-U16.

Sesongens tredje seier til Sivert

KVITFJELL: – Det smaker alltid godt med en seier, sier Sivert Hole som fikk dele pallen med Tor-Kjetil Alstad og Erik Kvernberg fra samme fylke.

Kvalik. renn Voss

25.-26. januar er det klart for felles kvalik. renn i alpint med Hordaland Skikrets på Voss. Informasjon er oppdatert 13.01.2020.

Norgescup junior Lygna

I helga var mange av langrennsløparane i Sogn og Fjordane Skikrins i aksjon under Norgescup for junior på Lygna. Sjå alle lokale resultat.

SPV fartssamling på Ål

Torsdag til søndag var ein stor tropp frå Sogn og Fjordane Skikrins samla på Ål for SPV fartssamling og super-G renn.

6. plass i Ungdoms-OL

Trym Dalset Lødøen debuterte internasjonalt med ein imponerande 6. plass i Ungdoms-OL i randonee fredag.

Smørevettregler og fluortiltak

Norges Skiforbund innfører fluorforbud for alle klasser i alle NSFs grener til og med aldersgruppe 16 år, samt smørevettregler og HMS tiltak.

Følg Ungdoms-OL på nett

Torsdag opnar tidenes tredje Ungdoms-OL i Lausanne. Følg Sindre Myklebust (Sogndal IL), Trym Dalset Lødøen (Haugen IL) og Hjalmar Michelsen (Syril IL) live på Olympic Channel.

SPV fartssamling Ål

9.-12. januar er det klart for SPV fartssamling på Ål og felles kvalifiseringsrenn med Hordaland Skikrets til Hovudlandsrenn og Telenorleikane 2020. Informasjon er oppdatert 07.01.2020.

Resultat SSF Cup Ullsrennet

I helga gjekk SSF Cup Ullsrennet og Ullsrennet Sprint av stabelen på Ullsheim med Markane IL som arrangør. Resultatservice.

SSF Cup Ullsrennet 2020

Både SSF Cup Ullsrennet laurdag 4. januar og Ullsrennet Sprint søndag 5. januar vert avvikla som planlagt. Informasjon er oppdatert 04.01.2020 kl. 17.30.

Jentesamling Langrenn

Jentesamlinga på Ullsheim 4.-5. januar vert gjennomført som planlagt. Informasjon er oppdatert 03.01.2020.

Syril-løpar til Ungdoms-OL

Syril-løpar Hjalmar Michelsen er tatt ut til Ungdoms-OL i Lausanne i januar, der han skal representere Danmark i langrenn.

Norgescup Junior Lygna

10.-12. januar 2020 er det klart for sesongens første Norgescup for junior på Lygna. Informasjon om skikrinsen sitt fellesopplegg er oppdatert 11.12.2019.

Norgescup Junior Holmenkollen

14.-16. februar 2020 er det klart for Norgescup i langrenn for junior i Holmenkollen. Informasjon om skikrinsen sitt fellesopplegg er oppdatert 18.12.2019.

Terminliste Hopp/ Kombinert

Terminliste Hopp og Kombinert 2019-2020 vart endeleg vedteken av hopp- og kombinertkomiteen 04.12.2019 etter innspel frå Haustmøtet 2019.

Postadresse: Sogn og Fjordane Skikrins, Postboks 221, 6802 Førde Besøksadresse: Firdaveien 6, Førde
NIF-EPI03, 03
NTB