Skikrinsstyret 2021-2023

Under det digitale Skikrinstinget 31. mai 2021 vart det valt nytt skikrinsstyre og Finn Årdal, Jølster IL, går inn i sin tredje periode som leiar.

Ny adm.sjef i skikrinsen

Kennet Dvergedal frå Årdal er tilsett som ny administrasjonssjef i Sogn og Fjordane Skikrins frå 1. juni.

Trenarkurs langrenn

24.-27. juni 2021 inviterer Sogn og Fjordane Skikrins i samarbeid med Norges Skiforbund til Trenar 1 og Trenar 2 kurs i langrenn på Sognefjellet.

Skikrinstinget 2021

Sogn og Fjordane Skikrins held sitt Skikrinsting 2021 digitalt måndag 31. mai. Informasjon er oppdatert 25.05.2021.

Vårmøtet 2021

Torsdag 27. mai inviterer Sogn og Fjordane Skikrins til Vårmøtet 2021 som greinvise digitale møter. Informasjon er oppdatert 25.05.2021.

Hopp og skileik på Vikafjellet

Laurdag 22. mai inviterer Hordaland Skikrets og Sogn og Fjordane Skikrins, i samarbeid med Norges Skiforbund Hopp, til familiedag med hopp og skileik på Vikafjellet.

Sognefjellet Sommarskiskule 2021 avlyst

Sognefjellet Sommarskiskule 2021 er dessverre avlyst grunna usikkerheit i høve smittesituasjon med koronapandemien, samt redusert bemanning i administrasjonen i skikrinsen i mai/juni.

Team ELON Vest

Styringsgruppa for Team Elon Vest har tatt ut 10 utøvere på Team Elon Vest sesongen 2021-2022.

Breddesamling Hintertux 2021

Norges Skiforbund Telemark planlegger breddesamling i Hintertux oktober 2021 dersom forholdene tillater det. Se informasjon her.

Samordnet rapportering 2021

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april.

Vestlandsmeisterskap alpint i Myrkdalen

I helga gjekk Vestlandsmeisterskapet i alpint av stabelen i Myrkdalen med flott innsats frå løparane frå Sogn og Fjordane. Søndag gjekk Ane Malen Myklebust (Sogndal IL) og Håvard Taklo (Jølster IL) heilt til topps i klasse U16.

Skitinget 2021

Skitinget og fagmøter gjennomføres digitalt mellom 8.-12. juni.

5. plass i NM

Sindre Myklebust (Sogndal IL) køyrde fredag inn til ein sterk 5. plass i NM i storslalåm på Oppdal.

NM-bronse til Mårstøl

Andrine Mårstøl (Haugen IL) køyrde torsdag inn til ein flott NM-bronse i storslalåm på Oppdal.

NM Alpint Oppdal

NM i alpint vert avvikla på Oppdal i perioden 15.-18. april. Frå Sogn og Fjordane deltek fire utøvarar.

Grasrottrenarkurs rulleski

Norges Skiforbund i samarbeid med Norsk Tipping inviterer klubbar til å melde inn ynskje om rulleskikurs i Grasrottrenar.

Se opptak av fagseminar om simulert høyde

Onsdag 7. april gjennomførte Norges idrettsforbund et fagseminar om stimulert høyde. Nå kan dere se et opptak av innleggene og diskusjonen rundt tema som skal viderebehandles av Idrettsstyret før saken løftes opp til Idrettstinget.

Grotlirenna 2021 avlyst

Grolitrenna 2021 er dessverre avlyst grunna gjeldande smittevernreglar og snøforhold. 10. og 11. april skulle Stryn T og IL ha arrangert Bilhuset Førde KM i utfor og SPV AlpinCup i super-G på Grotli.

UTSETT! Bilhuset Førde KM SSL og SL

Bilhuset Førde KM i storslalåm og slalåm må utsettast då ein ikkje får arrangere krinsrenn med dagens smittesituasjonen og etter tilråding frå lokale helsemyndigheiter.

SSF Cup 2021

SSF Cupen i langrenn for 2021 er no avslutta. Det vart mange gode duellar i løypa og kjekke arrangement, sjølv om det også i år vart ei brå avslutning av sesongen. SSF Cup 2021 samanlagt.

SSF Cup Finalen avlyst

SSF Cup Finalen i langrenn i Sogndal Skisenter - Hodlekve laurdag 27. mars er dessverre avlyst grunna nye nasjonale smittevernreglar.

Utsett! Bilhuset Førde KM SL og SSL Harpefossen

Førde Bilhuset KM SL og SSL kan dessverre ikkje avviklast laurdag 20. mars i Harpefossen Skisenter med bakgrunn i den siste utviklinga i smittesituasjonen i kommunen og tilråding frå lokale helsemyndigheiter. Informasjon er oppdatert 19.03.2021, kl. 11.20.

Kandidatar til Heidersteikn

Heidersteiknnemnda i Sogn og Fjordane Skikrins inviterer medlemslaga til å komme med framlegg på kandidatar til krinsen sine Heidersteikn.

Holmøyskarrennet 2021 avlyst

Det tradisjonsrike turrennet Hølmøyskarrennet, som opphaveleg skulle avviklast søndag 28. mars, er avlyst grunna manglande snøtilhøve i løypetraséen samt usikre vêrmeldingar.

SSF Cup Langrenn 2021

SSF Cupen i langrenn er oppdatert etter SSF KM Friteknikk 14. mars. Søndag 21. mars er det duka for finale i Sogndal Skisenter - Hodlekve.

Rypeskarrennet 2021 avlyst

Det tradisjonsrike Rypeskarrennet, som opphaveleg skulle avviklast påskeafta, er avlyst grunna manglande snøtilhøve på Utvikfjellet og i løypetraséen.

Sterk 12. plass i verdscup

Jon Rolf Skamo Hope (Hyen IL/Team Elon Vest) gjekk søndag inn til ein imponerande 12. plass på 50 km friteknikk i verdscupavslutninga i Sveits.

Resultat SSF KM Friteknikk

Søndag var Sogndal IL Langrenn vertskap for SSF KM Friteknikk i Sogndal Skisenter - Hodlekve. Resultatservice.

SSF KM Friteknikk

Søndag 14. mars kl. 13.00 inviterer Sogndal IL til SSF KM Friteknikk i Sogndal Skisenter - Hodlekve. Informasjon er oppdatert 13.03.2021.

SPV AlpinCup Jølster

Laurdag 13. mars inviterer Jølster IL til SPV AlpinCup i storslalåm i Jølster Skisenter. Informasjon er oppdatert 10.03.2021.

Sognefjordrennet 2021

Laurdag 17. april ynskjer Syril IL velkommen til årets råaste skileik, Sognefjordrennet i Leikanger fjellarena, eit arrangement for heile familien. I tillegg vert NM i fjelltelemark avvikla same dag.

Hope tatt ut til verdscup

Jon Rolf Skamo Hope (Hyen IL/Team Elon Vest) er tatt ut til verdscupavslutninga i langrenn i Sveits kommande helg, og 23-åringen får dermed sin verdscupdebut.

Kalsetrennet 2021 avlyst

Kalsetrennet søndag 14. mars er avlyst grunna rådande forhold i aktuell løypetrasé ved Langeland Skisenter og værutsikter fram mot helga.

Spillemidler utstyr 2020

Det er nå klart for en ny søknadsrunde. Ordningen omfatter utstyr kjøpt i 2020 (med fakturadato i 2020).

SPV AlpinCup Harpefossen

Søndag var det endeleg klart for krinsrenn alpint og SPV AlpinCup i slalåm vart avvikla i Harpefossen Skisenter med Haugen IL som arrangør. Resultatservice.

Resultat SSF Cup Hodlekve

Søndag vart SSF Cup i langrenn avvikla under fine vinterlege forhold i Sogndal Skisenter - Hodlekve med Sogndal IL som arrangør. Resultatservice.

Resultat SSF KM Sprint

Laurdag vart SSF KM Sprint avvikla i Leirdalen med IL Bjørn som arrangør, under fine vinterforhold og med mange tette duellar i løypa. Resultatservice.

SSF Cup Hodlekve

Søndag 7. mars inviterer Sogndal IL til SSF Cup i langrenn i Sogndal Skisenter - Hodlekve. Informasjon er oppdatert 06.03.2021.

SSF KM Sprint Friteknikk

Laurdag 6. mars inviterer IL Bjørn til SSF KM Sprint Friteknikk i Leirdalen. Informasjon er oppdatert 05.03.2021.

Kick The Limits 2021 - Virtuell utgave

Lyst til å være med på noe nytt?? Kick The Limits 2021 måtte avlyses pga Covid-19, Vi prøver nå en virtuell utgave av arrangementet, meld deg på og bli med fra der du bor.

2. plass på Tefre

Gjøran Tefre (Førde IL/Team Elon Vest) tok ein sterk 2. plass i sprint klassisk under norgescup for senior på Gålå fredag.

Lanserer Trenerattesten

Norsk idrett lanserer en digital trenerattest som skal bidra til å løfte kompetansen til alle barne- og ungdomstrenere. Løsningen som er gratis, tilbys nå alle trenere i norsk idrett.

Resultat SSF KM Klassisk

Søndag var det endeleg klart for krinsrenn igjen og SSF KM Klassisk vart avvikla ved Langeland Skisenter med Førde IL/Gaular IL som arrangør. Resultatservice.

SSF KM Klassisk

Søndag 28. februar inviterer Førde IL/Gaular IL til SSF KM Klassisk på Langeland. Informasjon er oppdatert 27.02.2021.

Norgescup og NM Junior Hopp

Johannes Årdal (Jølster IL) og Torje Seljeset (Hornindal IL) deltek i helga i Norgescup Hopp på Voss, og i tillegg skal Johannes konkurrere i NM Junior.

Administrasjonssjef

Norges Skiforbund søkjer etter administrasjonssjef til skikrinskontoret i Sogn og Fjordane. Søknadsfrist er 12. mars 2021.

2. plass i FIS-renn på Voss

Sindre Myklebust (Sogndal IL) var nær ved å vinne FIS-rennet i storslalåm på Voss tysdag, og køyrde inn til ein sterk 2. plass.

SørVest Cup langrenn 2021

SørVest Cup i langrenn må dessverre avlyses i mars på grunn av gjeldende regler for arrangement i skiidretten. Det kan fortsatt bli et SørVest Norsk mesterskap i april.

6. plass i FIS Oppdal

Sindre Myklebust (Sogndal IL) køyrde måndag inn til ein sterk 6. plass i storslalåm i FIS-rennet på Oppdal, og følgte tysdag opp med ein 9. plass i NM Junior U21 i storslalåm.

Brev til helsetoppene

Norges Skiforbund har i dag sendt brev til helsedirektør Bjørn Guldvog og direktør for Folkehelseinstituttet, Camilla Stoltenberg, vedrørende skiidrettens behov for gjenåpning.

Webinar - Skileik for barn og ungdom

Skileikens far Asbjørn Flemmen, tidligere førsteamanuensis ved Høgskulen i Volda vil dele sine tanker om hvorfor leiken på ski er så viktig for utvikling av motoriske ferdigheter. I panelet har vi også Olav Bjarne (Ollis) Lysklett, dosent i fysisk aktivitet og helse på Dronning Mauds Minne, Høgskole for barnehagelærerutdanning.

Flott avslutning på norgescuphelga

Søndagens klassiske renn i norgescup for senior avslutta ei fantastisk helg med flotte forhold og god stemning på Langeland, og flotte prestasjonar av dei lokale løparane.

Gull i U23-VM

Jon Rolf Skamo Hope (Hyen IL) tok laurdag gull i mix-stafett i U23-VM i finske Vuokatti.

Solid 5. plass av Tefre

Gjøran Tefre (Førde IL/Team Elon Vest) gjekk inn til ein solid 5. plass på 15 km friteknikk under strålande forhold i norgescup på Langeland laurdag.

12. plass i U23-VM

Jon Rolf Skamo Hope (Hyen IL/Team Elon Vest) gjekk fredag inn til ein fin 12. plass i U23-VM på 15 km friteknikk i Vuokatti.

Nesten for Tefre

Gjøran Tefre (Førde IL/Team Elon Vest) kjempa heilt i teten på sprinten under norgescup på Langeland fredag, men det holdt ikkje heilt inn i finalen for heimehåpet.

Norgescup på heimebane

Fredag til søndag er Gjøran Tefre og Ane Brekke (begge Førde IL) klar for norgescup i langrenn på heimebane ved Langeland Skisenter.

Fjord1 Young Attacking Vikings

Søndag 14. februar inviterer Sogndal IL Alpin, i samarbeid med Sogndal Skisenter og Sogn og Fjordane Skikrins, til lågterskel arrangementet Fjord1 Young Attacking Vikings.

Norgescup Langrenn i Førde

12.-14. februar ynskjer Førde IL Langrenn og Gaular IL Langrenn velkommen til Equinor Norgescup for senior ved Langeland Skisenter.

FIS Jølster 2021

26.-28. februar arrangerer Jølster IL Alpin FIS-renn i storslalåm og slalåm i Jølster Skisenter.

Grasrottrenar-kurs Langrenn

Kommande veke vert det gjennomført kurs i Grasrottrenar Langrenn i Breimsbygda IL (2. februar), Jølster IL (3. februar) og Syril IL (4. februar).

4. plass i NM Junior

Elias Helle Felde (Breimsbygda IL) køyrde torsdag inn til ein flott 4. plass i utfor i NM Junior for U18.

Rekrutteringsski hopp

Ynskjer di skigruppe låne rekrutteringsski for hopp? Skikrinsen har 10 par lette hoppski med langrennsbinding til bruk for utprøving av hoppaktivitet.

SSF KM Langrenn utsett

SSF KM i langrenn, som er terminfesta 29.-31. januar på Tua med Eid IL som arrangør, må utsettast grunna gjeldande restriksjonar for arrangement.

Strand til topps i FIS-renn

Andreas Strand (Jølster IL) køyrde onsdag inn til seier i FIS-rennet i slalåm på Hafjell. Også Sindre Myklebust (Sogndal IL) køyrde sterkt under FIS Hafjell med 7. og 9. plass i storslalåm.

SPV AlpinCup Førde IL UTSETT

Sparebanken Vest AlpinCup laurdag 23. januar i Sunnfjord Skisenter, Blomlia, er utsett inntil vidare med bakgrunn i gjeldande regelverk og med presiseringar frå skiforbundet pr. 20. januar.

Topp 20 i NM Hopp

Johannes Årdal (Jølster IL) enda på ein flott 20. plass i NM Stor Bakke for senior i Granåsen tysdag.

SSF Cup Ullsheim UTSETT

SSF Cup 24. januar på Ullsheim er utsett inntil vidare med bakgrunn i gjeldande regelverk og med presiseringar frå skiforbundet pr. 20. januar.

Nær NM-medalje

Jon Rolf Skamo Hope (Hyen IL/Team Elon Vest) imponerte stort i NM tysdag og var svært nær å ta NM-medalje på 15 km friteknikk i Granåsen.

4. plass i NM Junior

Johannes Årdal (Jølster IL) kom på ein flott 4. plass i sitt første junior-NM i hopp i Granåsen måndag.

Nytt godt NM-løp av Hope

Jon Rolf Skamo Hope (Hyen IL/Team Elon Vest) gjekk inn til ein flott 9. plass under 10 km klassisk i NM måndag.

Informasjon fluorforbod

Skikrinsen oppmodar om at det i alle arrangement i Sogn og Fjordane Skikrins si terminliste kun skal nyttast fluorfrie gliprodukt i sesongen 2020/21. Dette gjeld i alle greiner, også i klassane over 16 år som ikkje kjem under fluorforbodet til Norges Skiforbund.

Hope med 13. plass i NM

Jon Rolf Skamo Hope (Hyen IL/Team Elon Vest) hevda seg mot dei beste i NM søndag og gjekk inn til ein sterk 13. plass i fellesstart med skibytte.

12. plass i NM sprint

Gjøran Tefre (Førde IL/Team Elon Vest) er på veg tilbake i form og vart nummer 12 på laurdagens sprint klassisk i NM i Granåsen.

SSF Cup Langeland

Laurdag 16. januar er det klart for SSF Cup på Langeland med Førde IL og Gaular IL som arrangør. Informasjon er oppdatert 15.01.2021.

SFE Krinsrenn IL Veten utsett

SFE Krinsrenn i Bjørkelibakkane søndag 17. januar er utsett grunna for lite snø i K15 og K40. Bakkane K3, K5 og K10 er hoppklare og kan nyttast til trening i helga.

SPV Alpinsamling Jølster

14.-17. januar er det klart for SPV Alpinsamling i Jølster Skisenter. Informasjon er oppdatert 12.01.2021.

Flott debut i Norgescup Elite

Johannes Årdal (Jølster IL) debuterte laurdag på øverste nivå i Norgescup Hopp med ein 29. plass i eliteklassa i Vikersund.

Grasrottrenar-kurs Ullsheim

Norges Skiforbund i samarbeid med Norsk Tipping inviterer til kurset Grasrottrenar på Ullsheim måndag 18. januar.

Solide renn i europacupen

Andrine Mårstøl (Haugen IL) viste solid køyring med 12. plass og 18. plass i europacuprenna i Frankrike i helga.

Topplassering i NC Randonee

Junioren Trym Dalset Lødøen (Haugen IL) imponerte med to 2. plassar i seniorklassen under Norgescup Randonee på Voss i helga. Malene Hauken Blikkøy (IL Høyang) var beste kvinne i rennet laurdag.

SSF Cup Hodlekverennet

Søndag 10. januar er det klart for SSF Cup Hodlekverennet 2021 i Sogndal Skisenter - Hodlekve. Informasjon er oppdatert 08.01.2021.

Sterk finaleomgang i E-cup

Andreas Strand (Jølster IL) køyrde seg opp 18 plassar til ein 23. plass i europacuprennet i slalåm i Frankrike tysdag.

SPV fartssamling Ål avlyst

SPV fartssamling på Ål 14.-17. januar er avlyst grunna smittevernstiltaka som er gjeldande fram til 18. januar. Informasjon er oppdatert 05.01.2021.

Hugs skilisens!

Skisesongen er i gong - hugs at alle skiløparar over 13 år må betale skilisens for å kunne delta på skirenn. Med skilisens får du også den beste forsikringa ved idrettsskade både i trening og i konkurranse.

Resultat SSF Cup Hodlekve

Søndag vart sesongens første SSF Cup i langrenn avvikla under fine vinterlege forhold i Sogndal Skisenter - Hodlekve.

SSF Cup Hodlekve

SSF Cup i friteknikk søndag 3. januar, som opphaveleg skulle avviklast på Langeland, vert flytta til Sogndal Skisenter - Hodlekve med Sogndal IL Langrenn som arrangør. Informasjon er oppdatert 02.01.2021.

«Best Practice» for ski-Norge

Slik kan ski-Norge gjennomføre skirenn i vinter. Vi besøkte Natrudstilrennet på Sjusjøen i desember, og dette rennet kan fungere bra som «Best Practice» i vinter. Vi oppfordrer ski-Norge til å arrangere mange lokale skirenn i vinter innenfor smittevernreglene.

NIF-EPI02, 02
NTB