Ein bukett med talentfulle utøvarar frå Sogn og Fjordane Skikrins. fv: Andrine Mårstøl, Kjetil Taklo, Johannes Årdal, Elias Helle Felde, Sigrid Orheim Mundal, Tørres Bjelland Nøstdal, Aksel Bjørkhaug, Gjøran Tefre, Othilie Bosdal Thorsen, Jørgen Taklo, Lise Hafstad og Sindre Myklebust (Foto: Sogn og Fjordane Skikrins).

Utmerkingar på Skikrinstinget

I samband med Skikrinstinget laurdag 3. juni 2023 vart det delt ut fleire prisar og heidersteikn.

Desse vart heidra under Skikrinstinget 2023:

Bragdpokalen: Andrine Mårstøl (Haugen IL/ alpint), Sindre Myklebust (Sogndal IL/ alpint), Jørgen Taklo (Jølster IL/ alpint), Elias Helle Felde (Breimsbygda IL/ alpint), Johannes Årdal (Jølster IL/ hopp), Gjøran Tefre (Førde IL/ langrenn), og Trym Dalset Lødøen (Haugen IL/ randonee)

Talentpremie:  Oskar Ellingsund (Jølster IL/ alpint), Torje Seljeset (Hornindal IL/ kombinert), Tørres Nøstdal (Eid IL/ langrenn), Niklas Bosdal Thorsen (Førde IL/ langrenn), Aksel Bjørkhaug (Førde IL/ langrenn), Emilie Flo Stavik (Markane IL/ langrenn), og Maren H. Kirkeeide (Markane IL/ langrenn)

Magnorpokal: Lena  Strand (Jølster IL/ alpint), Kjetil Taklo (Jølster IL/ alpint), David Engesæter (Førde IL/ langrenn), og Othilie Bosdal Thorsen (Førde IL/ langrenn)

Norges Skiforbund sin Jubileumspokal: Lise Hafstad (Førde IL/ alpint), Sigrid Orheim Mundal (Sogndal IL/ langrenn), og Torje Seljeset (Hornindal IL/ kombinert)

Heidersmerket m/ diplom: Olav Fjærestad Brekke (Vik IL), Terje Solheim (Årdalstangen IL), og Lars Kveen (Stryn T&IL)

Heidersstatuetten m/ diplom: Finn Årdal (Jølster IL) og Kjetil Bjørset (Førde IL)

f.v: Olav Fjærestad Brekke, Finn Årdal og Kjetil Bjørset vart heidra under Skikrinstinget 2023.

Presentasjon utmerkingar til Skikrinstinget 2023

nif-epi04, 04