Spelemidlar til utstyr

No kan idrettslag og særidrettsgrupper søke om spelemidlar til utstyr. Søknadsfrist er 6. februar 2019.

Det er igjen mogleg for idrettslag å søke om spelemidlar til utstyr. Alle idrettslag skal ha mottatt ein e-post om den nye søknads- og tildelingsprosedyren som er endra frå og med i år. Kvitteringar skal sendast inn samtidig med søknaden. I løpet av mars 2019 vil midlane bli utdelt.

Søknadsfrist for utstyr kjøpt i 2018 er onsdag 6. februar 2019.

Støtte til kjøp av prepareringsutstyr er ein permanent del av ordninga, og øvrig liste over søknadsberettiga utstyr er:

• Sit-ski
  • Kjelker
  • Langrennskjelke
  • Tidtakerutstyr alpint
  • Rulleski (lagsutstyr)
  • Tidtakerutstyr som støtter løperbrikker
  • Slalomstaur
  • Sporsetter til hopp
  • Telemarkskipakker til barn
  • Utstyrspakke til skileik
  • B-nett sikkerhetsnett
  • Treningsutstyr for freestyle (trampoline/skumprodukter/airtrack)
  • Løypemaskin for langrenn med glattebrett, fres, sporfres og sporsetter
  • Matte, slodd og sporsetter til snøscooter og ATV (NB! Ikke kjøp av snøscooter eller ATV)

MEiR INFORMASJON OM SØKNADSPROSEDYREN

Kontaktperson
... for Norges Skiforbund er Marit Gjerland, tlf 976 75 764, e-post: utstyr@skiforbundet.no

Tekniske spørsmål
... rettes til Idrettens Support på tlf: 21 02 90 90 eller e-post: support@idrettsforbundet.no. Åpningstider for Idrettens Support er hverdager 08.00-20.00.