Alpint Sogn og Fjordane

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 07.12.2019 Til 08.12.2019 Arr. navn SPV Alpinsamling Jølster Arrangør Sogn og Fjordane Skikrins Gren Alpint Krets Sogn og Fjordane Skikrins Live
Fra 21.12.2019 Til 22.12.2019 Arr. navn SPV Alpinsamling U12-U16 Arrangør Sogn og Fjordane Skikrins Gren Alpint Krets Sogn og Fjordane Skikrins Live
Fra 28.12.2019 Til 28.12.2019 Arr. navn Julerennet Arrangør Sogn og Fjordane Skikrins Gren Alpint Krets Sogn og Fjordane Skikrins Live
Fra 04.01.2020 Til 05.01.2020 Arr. navn SPV Alpinsamling U12-U16 Arrangør Sogn og Fjordane Skikrins Gren Alpint Krets Sogn og Fjordane Skikrins Live
Fra 19.01.2020 Til 19.01.2020 Arr. navn SPV AlpinCup, Førde IL Arrangør Førde IL Gren Alpint Krets Sogn og Fjordane Skikrins Live

Trenerkurs Alpint for Funksjonshemmede

Norges Skiforbund inviterer til Trenerkurs Alpint for funksjonshemmede 1. Kurset er et praktisk rettet kurs på 16 timer, som gir en grunnleggende og enkel innføring i skiaktivitet for funksjonshemmede. Gjennom konkrete og praktiske eksempler viser kurset hvordan man kan tilrettelegge for utvikling og lystbetont aktivitet.

ECO Oslo 2020

ECO Oslo (kvalifisering til internasjonale barneskirenn) går av stabelen 18.-19. januar 2020 i Wyller og Snøhallen, Oslo. Informasjon om skikrinsen sitt fellesopplegg er oppdatert 11.11.2019.

Sogn og Fjordane-leikane

Laurdag 1. februar 2020 er det klart for Sogn og Fjordane-leikane i Sogndal Skisenter - Hodlekve, eit arrangement på tvers av alle greinene i Sogn og Fjordane Skikrins.

FIS Jølster 2020

28. februar-1. mars 2020 inviterer Jølster IL Alpin til tre dagar med FIS-renn i slalåm i Jølster Skisenter.

Startkontingentsatsar

Skistyret har vedtatt ei endring i startkontingentane frå sesongen 2019-2020 for alle greiner.

se flere nyheter Vis alle nyheter
Postadresse: Sogn og Fjordane Skikrins, Postboks 221, 6802 Førde Besøksadresse: Firdaveien 6, Førde
NIF-EPI01, 01
NTB scanpix