Kongepokal til Klette

Hans-Inge Klette (26) fra Viljar IL sikret seg karrierens andre kongepokal i Lillehammer under ski-NM i helga.

NM Lillehammer 23.-24. mars

NM på Lillehammer nærmer seg med stormskritt! Alt ligger klart for to fartsfylte renn i og rundt Lillehammer. det meldes om gode forhold i Espedalen og sprintløypa i Ballettbakken begynner å ta form! Husk å melde deg på innen 20.03.24 kl 23.55!!

Youth World Cup - Randonee, Molde

Gratulerer til Romsdal Randoneeklubb med et svært vellykket Youth World Cup arrangement! Bare gode tilbakemeldinger fra utøvere og ledere fra alle 17 nasjonene!

Fortsetter som hovedsponsor

Classic Norway Hotels forlenger sponsorat av Norges Skiforbund randonee, og er hovedsponsor av randoneelandslaget og randoneesatsingen til Norges Skiforbund frem mot OL 2026.

Idrettsfest på Lillehammer: NM-veka, Norgesleker og SKI NM

I mars inviterer Norges idrettsforbund, Norges Skiforbund og Olympiaparken til idrettsfest på Lillehammer. Hele tre arrangementer går av stabelen samtidig, og bredden i norsk idrett og idrettsglede for alle skal vises fram gjennom NM-veka, Norgesleker og SKI NM.

Klart for World Cup for juniorer

De siste forberedelsene er gjort for utøvere, foreldre, lagledere og arrangører foran World Cup-rennene for juniorer 13.-17. mars er er det fart og spenning i og rundt Molde.

se flere nyheter Vis alle nyheter