Kick the Limits 2020

Åpent mesterskap for utviklingshemmede med stort fokus på det sosiale i tillegg til konkurransene. Arrangeres på Furutangen 17.-19. januar

Fjorårets suksess med Kick the Limits gjentas.
Åslia Skilag og Rena IL i samarbeid med Norges Skiforbund inviterer, også i år til åpent mesterskap for utviklingshemmede i grenene alpint og langrenn.
I alpint skal det konkurreres i parallell slalåm, stor slalåm og slalåm. I langrenn skal det konkurreres i sprint, distanse renn og stafett.

Kick the Limits er et arrangement med stort fokus på det sosiale. Alle måltidene spises sammen og høydepunktet er banketten på lørdag der det er en bildevisning og premieutdeling.

Våre venner fra Sverige, Danmark og Finland inviteres også denne til Furutangen den 17- 19 Januar 2020

Kick the Limits konkurransene inngår i uttaket til Special Olympics World Winter Games i 2021, som arrangeres i Åre og Östersund i Sverige.

Fristen for å reservere overntatting er 8 desember 2019.
Påmeldingsfristen for konkurransene er 24 desember 2019.

For mer informasjon om arrangementet se arrangementets hjemmeside https://www.skiforbundet.no/limits2020/

nif-epi04, 04