SKISOMMER 2022

Østfold Skikrets inviterer til SKISOMMER 2022. Velkommen til sommerens store skiopplevelse for barn og unge i Østfold. Her blir muligheter til å prøve seg i både hopp, kombinert, alpin og langrenn i løpet av uken i tillegg til mye annen lek og moro.

Østfold Skikrets inviterer til SKISOMMER 2022

Påmelding innen 5. juni
NB! Begrenset antall plasser første mann til mølla gjelder.

Tid: Mandag 27/6- fredag 1/7 kl 10.00-16.00
Sted: Tomter Idrettspark, Kråkstadveien 5, 1825 Tomter
Pris: 650,- pr. person.

Velkommen til sommerens store skiopplevelse for barn og unge i Østfold. Her blir muligheter til å prøve seg i både hopp, kombinert, alpin og langrenn i løpet av uken i tillegg til mye annen lek og moro. Vi har planer om tur til Norges eneste innendørs snøhall, SNØ på Lørenskog, Holmenkollen Nasjonalanlegg, Sprett trampolinepark og masse annet. Er været fint skal vi selvfølgelig også dra å bade.

Aktivitetene foregår fra kl 10:00 til kl 16:00, mandag til og med fredag. For de som ønsker vil det være mulig å levere/ hente fra kl 09:00 til kl 17:00. Vi serverer frokost frem til kl 10:00, samt lunsj i løpet av dagen. Når vi skal ut av anlegget står vi for busstransport.

Aktivitetsopplegget er basert på skiforbundets utviklingsmodell hvor variert aktivitet, mestring og glede står i fokus, men det aller viktigste denne uken blir å ha det gøy. Her vil Østfolds egne elite og ungdomsutøvere fra hopp og kombinert være med å tilrettelegge, bistå og lede aktiviteter for alle. Arrangementet passer best for gutter og jenter i alder 8-13 år, både de med skierfaring fra før og de uten. For de som mangler eget utstyr har vi utstyr til utlån.

Spørsmål, ta kontakt med Tom André Brenna, tlf: 957 83 299.

nif-epi04, 04