Vibeke Westbye Skofteruds Virtuelle Minneløp

I samarbeid med Vibeke Westbye Skofteruds minnefond ønsker Slitu IF velkommen til Vibeke Westbye Skofteruds Virtuelle Minneløp 1. – 17. mai 2021.

Minneløpet er et arrangement for alle!

Som følge av dagens Covid-19 situasjon vil minneløpet foregå som et virtuelt løp. Det vil si at du melder deg på løpet her EQ Timing og gjennomfører når det passer for deg mellom 1. og 17. mai. Original 5 og 10 km løype vil være godt merket fra Slitu stadion fra 1. mai. I tillegg har vi en «Løp der du er» – da kan du løpe 5 eller 10 km på valgfritt sted og samtidig bidra til minnefondet.

5 km løypen er tilrettelagt for både barnevogn og rullestol.

Ønsker du å løpe på tid melder du deg på i klasse med tidsregistrering og legger inn tiden din på EQ Timing når du har løpt.
Ønsker du å ta det som en tur og ikke ha tidtaking så meld deg på i Trimklasse. Det eneste du da gjør er å registrere at du har fullført i etterkant.

Når du melder deg på vil du kunne laste ned og skrive ut startnummer. Ved fullført løp (både tidtaking og Trim) kan du laste ned diplom og skrive ut.

Terrengløp, barneløp og i tillegg en løype tilrettelagt for å gå (også med barnevogn og rullestol).

Løpene har start og mål på Slitu IF Stadion.

Terrengløpene går i variert terreng med innslag av skogssti, gårdsveier og så korte strekninger som praktisk mulig med asfalt.

Vi ønsker alle velkommen til vårens flotteste opplevelse i og rundt Slitu`s skoger.

Uttrekkspremier trekkes i etterkant og sendes pr. post. Ved påmelding kan man kjøpe løpets offisielle medalje samt også en teknisk t-skjorte fra minneløpet.

Inntekter fra løpet går til Vibeke`s minnefond.

Invitasjon

Velkommen!